پیام تبریک سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

زاهدان (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناسبت 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۴۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

به گزارش پانا سیستان و بلوچستان متن این پیام به شرح زیر است :

بسمه تعالی

توسعه هر جامعه‌ای مرهون تربیت آینده سازان آن جامعه است، تربیتی که از سرچشمه زلال ایمان تعهد، میهن دوستی و معرفت ریشه گرفته است.

ساحت های مختلف تربیت اجتماعی دانش آموزان به عنوان یکی از مهمترین مولفه های مورد تاکید در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همواره مورد توجه بوده و سازمان دانش آموزی عهده دار این مسئولیت خطیر در بدنه وزارت آموزش و پرورش است.

همسویی چشم‌انداز های تربیتی ترسیم شده برای سازمان دانش آموزی با فعالیت های حوزه معاونت پرورشی و زمینه سازی کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی ترویج الگوهای اسلامی انقلابی و ملی در بین دانش‌آموزان و ترویج روحیه تعاون و نوع دوستی در بستر مهارت های زندگی و اجتماعی افقی روشن را برای این نهاد تربیتی تبیین نموده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تقدیر از فعالیت‌های انجام شده وکسب افتخارات ملی، فرا رسیدن سالروز تاسیس این نهاد تربیتی پویا را به همه همکاران پرتلاش سازمان در شهرستانها و مناطق استان پیشکسوتان مدرسین و مربیان ساعی و دانش آموزان پیشتاز تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در راستای سیاست های تربیتی وزارت آموزش و پرورش شاهد اعتلای روز افزون شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی و علمی و اجتماعی دانش آموزان عزیز استان باشیم.

غلامرضا باقری

سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

و رییس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش آموزی استان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار