استاندار: برخورد شدیدتربا قاچاقچیان سوخت در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با تمام عوامل قاچاق سوخت که باعث بدنامی این استان و عذاب شهروندان شده اند به طور جدی و قانونی در چند روز آینده برخورد خواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۳۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار: برخورد شدیدتربا قاچاقچیان سوخت در سیستان و بلوچستان

احمدعلی موهبتی در نشست کمیسیون هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: با افراد معدودی که در حوزه قاچاق رفتارهای ناهنجاری از قبیل(سرعت مجاز در جاده ها و سرپیچی از قانون) را رواج می دهند به طور جدی برخورد خواهد شد.
او افزود: به دنبال برخورد قانونی و جدی با قاچاقچیان که بی‌رویه در سیستان و بلوچستان سوخت حمل می کنند و مخل آرامش شهروندان شده اند هستیم.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: در گلوگاه ها استان برای کنترل قاچاقچیانی که از خارج استان مبادرت به قاچاق سوخت به استان با هدف بدنام نمودن نام مردم استان می کنند دوربین نصب خواهد شد.
او ادامه داد: افرادی که با کارتی سوخت غیر از کارت سوخت ماشین خوروی شان سوخت تهیه می کنند متخلف محسوب شده و چنانچه جایگاه های عرضه سوخت این موضوع را مدیریت نکنند با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
موهبتی تصریح کرد: فروش سوخت مرزنشینان در مرز بر اساس عرضه و تقاضا انجام خواهد شد و این هفته سهمیه سوخت مرزنشینان متفاوت از قبل خواهد بود.
استاندار در پایان گفت: با خودروهایی که با پلاک مخدوش یا بدون پلاک تردد می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار