درخشش دانش آموزان دبستان الهام شریعت فروتقه درمسابقات امورتربیتی کاشمر

کاشمر(پانا) - دبستان پسرانه الهام شریعت روستای فروتقه درمسابقات امورتربیتی کاشمر در 4 رشته ازمسابقات گروهی هنرهای نمایشی و هنرهای آوایی مقام های اول و دوم و 3رشته انفرادی مقام اول را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان دبستان الهام شریعت فروتقه درمسابقات امورتربیتی کاشمر

عباسعلی شهابیان، معاون پرورشی دبستان پسرانه الهام شریعت در گفتگوی صمیمی به خبرنگار پانا گفت:هنرمندان دانش آموز دبستان پسرانه الهام شریعت روستای فروتقه درمسابقات امورتربیتی کاشمر در جشنواره هنرهای آوایی سرود تلفیقی مقام اول را به دست اورده و فرزاد آسوده به عنوان تک خوان برتر شهرستان انتخاب گردید . در نمایش عروسکی نیز هنرمندان دانش آموز موفق شدند مقام اول راکسب نمایند. نمایش عروسکی آدم کوچلوی گرسنه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا گردید. هنرمندان نمایش عروسکی از تابستان سال قبل عضو کانون بوده و در طی سال نیز با کانون همکاری داشتند

وی با بیا اینکه در مسابقه نقالی دانش آموز امیر محمد رمضانیان مقام اول شهرستان را کسب نمود. اظهار امیدواری کرد که این هنرمندان و سایر دانش آموزان علاقمند از امکانات کانون ها استفاده بهینه بعمل آورند تا برای خود و خانواده ومدرسه افتخارآفرین باشند.

شهابیان افزود : هنرمندان دبستان در نمایش نامه خوانی و نمایش صحنه ای نیز موفق به کسب مقام دوم شده اند که نکته جالب این است که صفر تا صد این کارها توسط خود دانش آموزان انتخاب و کارگردانی شده است . و اینجانب افتخار می کنم که دانش آموزان ابتدایی پس از اینکه 2 سال مربی تخصصی آنان را راهنمایی کرده . امسال خودشان یک کار نمایشی را انتخاب ، بازنویسی و اقدام به کارگردانی نمودند.

معاون پرورشی دبستان ادامه داد استعداد هنری دانش آموزان بسیار عالی است و اگر امکاناتی مانند سالن نمایش در اختیار داشتند می توانستند بسیار با نشاط تر و حرفه ای تر باشند ولی متاسفانه کمبود ها مانع از ان می شود که خلاقیت ها به خوبی رشد و هدایت شود ومثلا دانش آموزان برای اجرای نمایش مجبورندزمستان ها در هوای سرد کارشان را بسیار کوتاه وحتی الامکان بدون وسایل و تمرین لاازم انجام دهند.که اگر چه برای دانش آموزان جداب است اما مشکلات خود رادارد.

شهابیان از دبستان پسرانه الهام شریعت و روستای فروتقه به عنوان بهترین و خاطره انگیز ترین سال خدمت خود یاد کرده و ضمن تشکر از همراهی و مساعدت همکاران دبستان به ویژه علی تنها مدیر و محمد پاکروان معاون آموزشی دبستان گفت اگرچه بهترین مقام و جایزه به نظر حقیر همان احساس ارزش و مسئولیتی می باشد که دانش آموزان از شزکت در مسابقه بدست می آورند. اما کسب این مقام های گروهی و ارزشمند نشاندهنده توانایی های بالقوه دانش آموزان است که می تواند با تشویق و پیگیری افتخار آفرین باشد.

گفتنی است دانش آموز ابوالفضل حکیمی در رشته قرائت قرآن مقام دوم شهرستان ودر بین مدارس روستایی مقام اول را ازآن خود نموده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار