تجلیل از برترین های مسابقات قرآن، عترت ونماز و فرهنگی و هنری واحدهای آموزشی دختران اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مراسم اختتامیه مسابقات قرآن ،عترت و نماز و فرهنگی،با حضور رئیس اداره بازرسی فرمانداری ،مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی ،کارشناسان و دانش آموزان برتر دختر واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر در سالن فجر منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برترین های مسابقات قرآن، عترت ونماز و فرهنگی و هنری واحدهای آموزشی دختران اسلامشهر

در این مراسم حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت هفته معلم ویاد و خاطره شهید مطهری، کشف استعدادهای دانش آموزان رالازمه کار آموزش و پرورش دانست وخطاب به دانش آموزان برتر دختر گفت : شما ماحصل 45000دانش آموز منطقه هستید که وارد عرصه رقابت شدید و اکنون به رتبه‌های برتر کشوری، استانی و منطقه ای دست یافتید.

ابوالفضل اخوان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز، در سخنانی از تلاش مجموعه همکاران اداری و واحدهای آموزشی در جهت کشف استعدادهای بالقوه دانش آموزان و رسیدن به هدفهای والا تقدیر کرد.

قلیچ خانی رئیس اداره بازرسی فرمانداری اسلامشهر هم در بیاناتی با گرامیداشت هفته مقام معلم، خانواده،دوستان ومدرسه را از عوامل موثر در تشکیل شخصیت دانش آموزان برشمرد.

او افزود: در کشور فقط نیاز به تحصیل جهت رسیدن به شغل های دکتری و مهندسی مطرح نیست و با امید باید در تمامی رشته‌ها درس خواند تا فرد مفیدی برای جامعه باشید.

در این مراسم پس از اجرای برنامه های نمایشی و فرهنگی ، ازبرترین‌های مسابقات قرآن، عترت ونماز و فرهنگی و هنری واحدهای آموزشی دختران اسلامشهر با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار