معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: آموزش باید در جهت پرورش رشد کند

تهران (پانا) – کریمی با اولویت دادن به پرورش به عنوان جهت دهنده به آموزش در تعلیم و تربیت معتقد است امسال برنامه های پرورشی آموزش و پرورش تهران را بر اساس مدرسه محوری بنا کرده اند تا کاری انجام نشود که خروجی مشخصی ندارد.

کد مطلب: ۹۱۱۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: آموزش باید در جهت پرورش رشد کند

این روزها که مناسبت بزرگداشت مقام معلم است و در همه مدارس آیین سپاسگزاری از مقام معلمان برگزار می شود، می توان گفت معلمان پرورشی در قشر معلمان کمتر دیده شده اند و کمتر به دغدغه های شان پرداخته شده است.
در مراسم نمادین آیین سپاس معلم که در مدرسه دخترانه کوثر منطقه 11 تهران برگزار شد، کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در گفتگو با پانا گفت: یکی از ویژگی های معلمان پرورشی این است که یک رشد متعادل و متوازن دارند. همچنین از همه مهمتر این است که تلاش می کنند تا سند تحول بنیادین را که مقام معظم رهبری روی آن تاکید فراوانی دارند، محقق کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اشاره به اینکه در طی سال های گذشته مربیان پرورشی روند رو به رشدی را طی کرده اند، افزود: مربیان پرورشی ما در طی سال هایی که گذشته تلاش های زیادی کرده اند و به جرات می توانم بگویم اگر قرار است آموزش پیشرفت کند باید در جهت پرورش حرکت کند.
کریمی در ارتباط با اقدامات انجام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش تهران برای مربیان پرورشی گفت: در تهران ما سعی کرده ایم در جهت توانمندسازی همکاران مان به خصوص در حوزه پرورشی کارهایی انجام دهیم. خوشبختانه دوره های خوبی برای مربیان مان تدارک دیده ایم که در حال برگزاری است. همچنین در تعدادی از مناطق مان این دوره ها به اتمام رسیده است. در واقع اعتقاد ما بر این است که هرچقدر در این دوره ها مربیان را پرورش دهیم و مجهز به سلاح روز کنیم نتایج مثمر ثمرتری خواهیم گرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران افزود: ما تلاش مان براین است که برنامه های مان حول مدرسه محوری باشد و کارهایی که در مدرسه منجر به خروجی مشخصی نمی شود به میزان حداقل برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار