حضور مدیر کل آموزش و پرورش تهران در جلسه هم اندیشی منطقه 19

تهران (پانا) - فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش تهران در اولین جلسه بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی مناطق شهر تهران در منطقه 19 حضور پیدا کرد. همچنین در این جلسه حدادی، معاون پژوهش و برنامه ریزی، حنیف نیا، مدیر منطقه 19 تهران در سالن جلسات این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیر کل آموزش و پرورش تهران در جلسه هم اندیشی منطقه 19

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در اولین جلسه از سلسله نشست های بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی مناطق شهر تهران که از منطقه 19 آغاز گردید، ضمن تقدیر از همیاری و کمک رسانی همکاران، دانش آموزان و اولیاء ایشان به هم وطنان آسیب دیده از سیل و تبریک ایام بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، هدف از حضور تیم ساماندهی اداره کل در تمامی مناطق تهران را هم اندیشی و تفاهم مشترک مسوولین ساماندهی مناطق و عوامل اداره کل برای حل مشکلات نیروی انسانی مناطق دانست و گفت: بر اساس عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نیروی انسانی را مهمترین اصل اساسی در رونق تولید دانسته و با جدیت تمام در شاخص های مورد نظر با تمرکز بر کیفیت، ساماندهی صحیح و مطلوب نیروی انسانی را دنبال خواهد نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، داشتن اطلاعات و آمار دقیق وضعیت موجود و پیش بینی های صحیح آینده را عامل اصلی موفقیت در هر برنامه ریزی دانسته و بر داشتن صداقت در عملکرد جهت ساماندهی مطلوب نیروی انسانی تاکید نمود. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه بر خلاف تصور عمومی، شهر تهران در بسیاری از شاخص های آموزش و پرورش و به ویژه در کمبود نیروی انسانی و فضا نسبت به اکثر استان های کشور وضعیت مناسبی ندارد و از این رو حضور شخص مدیرکل در تمامی مناطق تهران برای گفتگوی نزدیک با همکاران، نشان از تاکید مضاعف بر امر ساماندهی صحیح نیروی انسانی دارد.

فولادوند در بخش دیگری از سخنان خود از ادامه این نشست ها در ایام تابستان خبر داد و گفت: رصد دائمی وضعیت نیروی انسانی در ایام تابستان به ویژه در فرایند نقل و انتقالات همواره باید دغدغه اصلی مسوولین ساماندهی مناطق باشد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با تاکید مجدد بر حفظ شان و جایگاه همکاران فرهنگی و ترویج اخلاق مداری افزود: اجرای صحیح پروژه مهر و تبیین دقیق آن جهت اجرا در سطوح مدرسه می تواند منجر به حل بسیاری از مشکلات موجود شود. وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با تلاش های ارزشمند و شبانه روزی همکاران مناطق شاهد آغاز بازگشایی شکوهمند مدارس بدون مشکل نیروی انسانی خواهیم بود.

شایان ذکر است در این جلسه آمار موجود کلاس های درسی، نیروی انسانی و سایر عوامل سهیم در امر ساماندهی به صورت تفکیک مقاطع تحصیلی منطقه 19 مورد بررسی و تفاهم مشترک قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار