بارش باران در بوشهر آغاز شد

بوشهر (پانا)_کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به استان، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها طی روزهای یک شنبه و دوشنبه در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

کد مطلب: ۹۰۴۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران در بوشهر آغاز شد

زهرا راستگو بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های رگباری در مناطقی از استان‌های همجوار (خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و فارس) و با توجه به شرایط فصلی و محلی و احتمال تشدید بارش‌ها در برخی نقاط استان بوشهر ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها طی یکشنبه شب تا اواخر روز دوشنبه دور از انتظار نیست که توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی انجام شود.

کارشناس هواشناسی استان گفت : با افزایش و تقویت ناپایداری‌های جوی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌بینی می‌شود ضمن وقوع رگبار پراکنده باران و رعد وبرق ، سرعت وزش باد به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

وی تاکید کرد: با توجه به وزش باد شدید (غالباً جنوب شرقی) و گاهی تندبادهای لحظه‌ای و در پی آن تلاطم شدید دریا به‌ویژه طی عصر یکشنبه تا اواخر روز دوشنبه به دریانوردان به ویژه صاحبان شناورهای کوچک و تفریحی توصیه می‌شود از ترددهایی دریایی غیر ضروری طی این مدت اجتناب کنند.

راستگو تصریح نمود : نقش های هواشناسی نشان می دهد 13 فروردین سامانه بارشی از استان ما خارج می شود و کم و پیش آسمانی ابری و وزش ملایم باد را شاهد خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار