معاون سازمان امور اجتماعی کشور: سازمان‌های مردم‌نهاد در مناطق سیل‌زده مستقر می‌شوند

تهران (پانا) - معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه بهداشت و درمان در مناطق سیل‌زده استان گلستان تا دو روز آینده مستقر می‌شوند.

کد مطلب: ۹۰۳۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون سازمان امور اجتماعی کشور:  سازمان‌های مردم‌نهاد در مناطق سیل‌زده مستقر می‌شوند

به گزارش وزارت کشور، کمال اکبری گفت : در نشستی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری گلستان و فرماندار آق قلا تاکید شد : سازمان های مردم نهاد با هماهنگی مدیریت بحران و دفتر اجتماعی استانداری گلستان در منطقه مستقر شده و خدمات ارائه می دهند.
معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: تا دو روز دیگر سمن های حوزه بهداشت و درمان با هماهنگی و مدیریت وزارت بهداشت و درمان خدمات رسانی داوطلبانه را به مناطق آسیب دیده از سیل ارائه می کنند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگان رود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار