پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن نوروز 98 را به تمامی هم استانی ها، بالاخص فرهنگیان، دانش آموزان و مربیان تشکیلات پیشتازان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۲۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بنام خدای مدبر و چرخاننده امور و فصول و احوال

اینک بهار از راه رسیده تا نوید دهنده تغییر و نو شدن باشد برای آنکه سالی متفاوت تر از گذشته آغاز شود، فرارسیدن این لحظات در هر زمانِ تاریخ پیام آوری شادی و مهر و عطوفت بزرگ برای مردم بوده است و امسال هم امیدوارم که این چنین باشد، مردمان سرزمین من این روزها با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که امید آن دارم در کنار هم و با دلی خوش بر این مشکلات فائق آیند و هر کسی بدون هیچ ناراحتی به زندگی خود ادامه دهد.

اکنون که دستان پر نوازش بهار، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، بر ماست که با ترنم دعای"یا مقلب القلوب.... " به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم و همگام با بهار، به تسبیح ذات اقدس الهی، ندا سر دهیم و رویشی دوباره و پویشی دیگر گونه را از درگاهش مسئلت نماییم.

اینجانب فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز را به تمامی همکاران گرامی در آموزش و پرورش استان خاصه مربیان و دانش آموزان تشکیلات پیشتازان تبریک و تهنیت و شادباش عرض نموده و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می نمایم.

سید نظام مرادی
مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار