پاسخ نمایندگان فرهنگیان در صندوق ذخیره به ادعای نماینده شیراز درباره صندوق

تهران (پانا) - منتخبان فرهنگیان در صندوق ذخیره فرهنگیان به تذکر شفاهی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره این صندوق پاسخ دادند.

کد مطلب: ۹۰۲۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ نمایندگان فرهنگیان در صندوق ذخیره به ادعای نماینده شیراز درباره صندوق

بهرام پارسایی، نماینده مجلس، در تذکری به وزیر آموزش و پرورش انتخاب فرهنگیان برای عضویت در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان را تشریفاتی خوانده بود. امین‌الله سالاری، لیلی نظرپور و محسن مسعودی، نمایندگان فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان به این ادعا پاسخ داده‌اند. متن این جوابیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی جناب آقای دکتر پارسایی نماینده محترم مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با احترام، عطف به تذکر شفاهی حضرتعالی در جلسه علنی مورخ 26 اسفند 97 به وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای دکتر بطحایی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان مطالب ذیل جهت استحضار و تنویر افکار عمومی خصوصاً همکاران محترم فرهنگی بیان می‌گردد:

با توجه به تشریفاتی خواندن انتخاب فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره، ضمن رد اظهارات مذکور اعلام می‌نماییم انتخاب منتخبان فرهنگی طی یک روند و فرآیند کاملا شفاف صورت گرفته است.

اعضای منتخب برابر اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان از اختیارات کامل همانند سایر اعضای محترم برخوردار هستند و همچون دیگر اعضا در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های موسسه و نظارت بر صندوق برابر مقررات مربوطه، حضوری موثر و فعال دارند، لذا انتظار می‌رود جنابعالی به‌عنوان فردی فرهیخته و منتقد در اعلام‌نظرهایتان منزلت و شأن منتخبان فرهنگیان را در نظر گرفته و در صورت نیاز به توضیح بیشتر نشست مشترکی با آن‌ها برگزار نمایید.

در پایان ضمن تقدیر از دغدغه جنابعالی در خصوص وضعیت اقتصادی فرهنگیان از حضرتعالی و سایر نمایندگان محترم انتظار داریم طرح‌ها و راه کارهای عملی بدور از هیاهوهای سیاسی (با توجه به وظیفه ذاتی‌تان) جهت ارتقاء سطح معیشت ورفاه فرهنگیان ارائه نمایید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار