نمایشگاه هنرهای دستی دانش‌آموزان عشایر خراسان رضوی افتتاح شد

درگز (پانا) -نمایشگاه دبیرخانه طرح وزارتی مدارس عشایری با عنوان (تلاشگران امروز، برگزیدگان فردا) که توانمندی‌های دانش‌آموزان عشایر خراسان رضوی را به نمایش می‌گذاشت، شنبه، 25 اسفند، در منطقه گردشگری قوزغاندره و در محل آموزشگاه عشایری شهید نورمحمد مقدسی افتتاح شد.

لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه هنرهای دستی دانش‌آموزان عشایر خراسان رضوی افتتاح شد

در این مراسم که با حضور نشیبی، معاونت توسعه و عمران اداره کل امور عشایری خراسان رضوی، کلیدری رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان، قنبری، مدیر آموزش و پرورش درگز و مسئولان دستگا‌های دولتی شهرستان برگزار شد، رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان خراسان رضوی هدف از طرح «تلاشگران امروز، برگزیدگان فردا» را که امسال پنجمین دوره برگزاری آن است، حفظ اصالت خانواده های عشایری دانست.

کلیدری گفت: طرح وزارتی فعالیت‌های فوق برنامه تلاشگران امروز، برگزیدگان فردا، به نمایندگی از اداره کل خراسان رضوی، امسال در شهرستان درگز برگزار شد که دانش‌آموزان عشایر مقطع ابتدایی (پایه اول تا ششم) آثارشان را در رشته‌های خط تحریری، داستان‌نویسی، مقاله‌نویسی و دست‌سازه به نمایش گذاشتند و این آثار داوری شدند.

پازوکی، مدیر مجتمع آموزشی پرورشی عشایری سلمان منطقه قوزقاندره شهرستان درگز، در ادامه افزود: استعدادهای ناب دانش آموزان عشایر باید به عموم مردم شناسانده شود تا با حمایت آنها، روحیه این دانش‌آموزان تقویت و انگیزه آنها بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار