اختتامیه جشنواره مدرسه انقلاب تربت حیدریه در تالار اندیشه

تربت حیدریه(پانا) - مدیرآموزش و پرورش تربت حیدریه :دانش آموزان باید مهارت کار کارگروهی و همکاری را در مدرسه و در تشکل های دانش آموزی یاد بگیرند و تشکل انجمن اسلامی با داشتن فعالیت هایی خوبی مانند نمایشگاه مدرسه انقلاب این آموزش را به نحو موثری انجام می دهد.

کد مطلب: ۸۹۹۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره مدرسه انقلاب  تربت حیدریه در تالار اندیشه

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این مراسم گفت: دانش آموزان باید مهارت کار کارگروهی و همکاری را در مدرسه و در تشکل های دانش آموزی یاد بگیرند و تشکل انجمن اسلامی با داشتن فعالیت هایی خوبی مانند نمایشگاه مدرسه انقلاب این آموزش را به نحو موثری انجام می دهد.

نیرویی افزود:اگر توفیقی در آموزش و پرورش به دست آوردیم حاصل همکاری و همدلی درون سازمانی و برون سازمانی و در تعامل با نهادهای مختلف بوده است.

وی ادامه داد:با توجه به این موضوع رویکرد ما در آموزش و پرورش شهرستان این بوده که "هر مدرسه حداقل یک تشکل و هر دانش آموز یک نقش" برعهده داشته باشد که خداروشکر موفق بودیم

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان در این مراسم گفت: برخی میخواهند این گفتمان را در جامعه تزریق کنند که ایران هیچ توانایی در اقتصاد و علم ندارد.

سوال اینجاست که اگر توانایی ندارد پس چرا دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به اقتصاد و ترور دانشمندان هستند؟

تاریخی ادامه داد: شما دانش آموزان در عصر کنونی وظیفه سنگینی بر عهده دارید و این شور و نشاط شما در برپایی نمایشگاه انقلاب که با کیفیت و کمیت مناسب برگزار شد, آمادگی و انگیزه شما در این راه را نشان می دهد.

ضمنا در این مراسم از دانش آموزان برگزار کننده این نمایشگاه ها در مدارس مختلف تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار