نمایشگاه فروش بهاره تهران از فردا آغاز می‌شود

تهران (پانا) - نمایشگاه فروش بهاره(حمایت از کالای ایرانی) از فردا در مجموعه چهل‌سرای مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به صورت رسمی گشایش می‌یابد، نمایشگاهی که در آن همه ملزومات و نیازهای شهروندان برای روزهای پایانی سال و عید نوروز یکجا ارائه و با تخفیف در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۹۸۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه فروش بهاره تهران از فردا آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه فروش بهاره (حمایت از کالای ایرانی)، مراسم گشایش این نمایشگاه فردا با حضور عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش، رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، انوشیروان محسنی‌بند‌پی، استاندار تهران، یداالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، قاسم نوده‌فراهانی، رئیس اتاق اصناف، ابراهیم درستی، نماینده وزیر صنعت معدن و تجارت در اتاق اصناف برگزار می‌شود.

نمایشگاه امسال با شعار«با تعصب به دنبال کالای ایرانی بگردیم» و با حضور و مشارکت بیش از 570 غرفه‌دار و تولید‌کننده داخلی در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) دایر می‌شود.

همه کالاها و اجناس عرضه‌شده در نمایشگاه فروش بهاره که با هدف حمایت از تولید داخلی و تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان در ایام پایانی سال برگزار می‌شود، با تخفیف 10 تا 30 درصدی به فروش می رسد.

همزمان با برپایی نمایشگاه فروش بهاره محصولات و کالاهای مختلف از جمله انواع لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، چراغ‌های تزئینی، پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، کیف وکفش، کالای خرازی، فرش، قالی و قالیچه، شال و روسری، شیرینی و شکلات، حبوبات، آجیل و خشکبار و سوغات شهرستان ها عرضه می‌شود.

در این نمایشگاه همچنین مواد غذایى، مواد شوینده و دیگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است تا این نمایشگاه تفاوت‌های محتوایی و کیفی هم از نظر تنوع و تخفیف اجناس و طراحی غرفه‌ها برای اولین بار در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نسبت به دوره‌های قبل داشته باشد.

در حاشیه این نمایشگاه و برای رفاه حال شهروندان امکاناتی همچون پارکینگ، محل بازی و سرگرمی بچه‌ها و محل استراحت برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه فروش بهاره (حمایت از کالای ایرانی) از 14 تا 20 اسفند از ساعت 11 الی 21 و جمعه‌ها از ساعت 13 الی 21 (9شب) پذیرای شهروندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار