معاون حقوقی و امور مجلس آموزش‌وپرورش: دانش‌آموزان امید ملت وآینده‌سازان کشوراند

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش از اولین نمایشگاه دستاوردهای مراکز و مدارس غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۹۷۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون حقوقی و امور مجلس آموزش‌وپرورش: دانش‌آموزان امید ملت وآینده‌سازان کشوراند

حجت الإسلام علی عسکری، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش در حاشیه بازید از اولین نمایشگاه دستآوردهای مدارس غیر دولتی به خبرنگار پانا گفت: «بسیار خوشحالم که در ایام میلاد گوهر نبوت و کوثر ولایت؛ فاطمه زهرا سلام الله علیها ؛امام را حل (ره) و روز امور تربیتی توفیق بازدید این نمایشگاه فاخر وتمدن آفرین را پیدا کردم.»

او ادامه داد: «بازدیدکنندگان تاکنون بنا به آمار رسمی اعلام شده قریب به هشتاد هزار نفر بوده‌اند و اکثریت آنها مدیران مدارس، معلمان پرورشی و دانش‌آموزان بوده‌اند، دانش آموزانی که سرمایه ارزشمند ملت و آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوند. بنده فراموش نمی‌کنم که امام ( ره) در همان سال‌های آغازین پس از پیروزی انقلاب فرمود دبستان‌ها را دریابید که برای دانشگاه دیر است.»

عسکری گفت: «این نمایشگاه که با سه موضوع مهارت، یادگیری و خلاقیت برگزار شده بسیار انگیزشی است و پر از نوآوری هم برای معلمان و هم دانش آموزان است. بنده به عنوان یک عضو کوچک از خیل عظیم فر هنگیان براین باورم که هر کاری برای نسل نو ودانش آموزان انجام بگیرد بهترین سرمایه‌گذاری برای آینده است به ویژه که این سرمایه گذاری امروزه در بخشی از مراکز و مدارس غیر دولتی توسط خود مردم و اولیاء کودکان و نوجوانان آماده برای تحصیل، امکان انجام دارد»

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: «لازم است نقش نظارتی و تسهیل گرایانه داشته باشیم. تجربه جهانی و اندیشه دینی هم این را به ما دیکته می‌کند»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار