فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش: گروه44 توپخانه ارتش اصفهان در قاین مستقر می شوند

قاین(پانا) - فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که استقرارارتش در قاین با تدابیر و دستورات مقام معظم رهبری است گفت: به زودی نیروهای ارتش در شهرستان قاینات مستقر می شوند.

کد مطلب: ۸۹۴۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش: گروه44 توپخانه ارتش اصفهان در قاین مستقر می شوند

روز گذشته با حضور جمعی از امیران ارتش و با حضور امیر آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش و مسئولین شهرستانی،جلسه بررسی مسائل و نیازمندیهای پادگان غدیر قاین برگزارشد.

درابتدای این جلسه کریمی فرماندار قاین با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برگزاری جلسات و پیگیری های مسئولین شهرستانی گفت: آنچه که درتوان ما باشد برای استقرار نیروهای ارتش در شهرستان کوتاهی نخواهیم کرد.

او برهمدلی و همراهی و همکاری بین مسئولین شهرستان قاینات برای استقرار ارتش در شهرستان تاکید کرد و گفت: مسئولین ومردم قاینات قطع یقین برای این حضور لحظه شماری می کنند.

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین نیز با اشاره به دستور فرمانده کل قوا مبنی بر استقرار ارتش در شهرستان قاینات در 20سال پیش گفت: معظم له که شرایط منطقه را به خوبی می شناختند در آن زمان دستور احداث پادگان را در قاینات دادند و لذا اجرایی شدن این دستور جز مطالبات مردم و مسئولین است و احداث پادگان باید از اولویت بیشتری برخوردار باشد.

امیرآذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش دراین جلسه با بیان این که آنچه به ما محول و دستور داده شده است ،تاکیدات مقام معظم رهبری است وما آمده ایم تا دستور آقا را اجرا کنیم.

اوافزود:اگر دستور آقا را دولتی ها نمی توانند اجرا کنند ما اجرا می کنیم و ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای فرامین رهبری همانند سایر نیروهای مسلح آمادگی کامل دارد تا یک گروه از نیروهای ارتش را هرچه سریعتر درمنطقه مستقر کند.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وضعیت منطقه در 20سال گذشته و استقرار نیروی ارتش در مرزهای شهرستان قاینات و زیرکوه گفت: ما همان زمان نیروهای خودمان را با توجه به شرایط موجود مستقر کردیم وحال این که بعد از 20 سال هنوز پادگان احداث نشده است را باید از سیاسیون ودولتمردان بپرسید .

امیرآذریان با بیان این که ارتش هیچ وقت پادگان نمی سازدگفت: دولت مصوبه می دهد و موظف به ساخت پادگان است و این که مراحل ساخت پادگان قاین پیگیری واجرا نشده است را بایداز مسئولین پرسید.

او ادامه داد: ارتش بازهم برای استقرار نهایت همکاری را با مسئولین داشته و خواهدداشت و لذا چند درخواست داریم که در صوت همکاری مسئولین شهرستان زمینه بهتر فرزندان ارتش در شهرستان فراهم خواهد شد .

امیرآذریان اظهارکرد: ما چیزی خارج از قواره در شهرستان نمی خواهیم و آنچه که برای راه اندازی پادگان قاین در مرحله اول نیاز است کمک به ایجاد راه دسترسی،برق رسانی به سوله هاو تکمیل سوله ها و همچنین در اختیار گذاشتن تعدادی از خانه های سازمانی و...است.

او استقرار ارتش در شهرستان را ازبعد اقتصادی هم مهم ارزیابی کرد و گفت:به هر حال ما آمادگی خود را برای استقرار در شهرستان اعلام کرده ایم و به زودی گروه 77توپخانه اصفهان در شهرستان قاین مستقر خواهد شد و لذا مسئولین شهرستان باید نهایت همکاری را برای حضور نیروهای ارتش در شهرستان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار