برگزاری یادواره شهدای فرهنگی دراردبیل

اردبیل (پانا) - یادواره شهدای فرهنگی درکانون فرهنگی ، تربیتی پسرانه شهید رجایی ناحیه 2 اردبیل برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای فرهنگی دراردبیل

در این یادواره مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ضمن تبریک چهلمین بهار انقلاب وتسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) این دوره از انقلاب اسلامی را به یکی از پخته ترین دوران هایش تعبیر کرد .

احمد ناصری افزود: انقلاب اسلامی با قاطعیت در تمامی عرصه های داخلی وخارجی آرمان های خود رادنبال میکند به گونه ای که نه تنها کشورهای همسایه بلکه جوامع جهانی را تحت تأثیر خود قرار داده است .

او عنوان کرد: خانواده های فرهنگی در تمامی عرصه های انقلاب ایثار کرده اند به گونه ای که در استان اردبیل 729 نفر شهید دانش آموز و63 نفر شهید فرهنگی داریم .

ابراهیم روشنی پدر شهید روشنی ورئیس سابق آموزش وپرورش ناحیه 2 نیز انقلاب را سهم همه ی ملت ایران دانست وگفت:در دوران انقلاب همه مردم اعم از بزرگ وکوچک،زن ومرد بدون منت وهیچ چشم داشتی انقلاب کردند و ثمره اش همین است که ما امروز چهلمین بهار انقلاب را درکنار یکدیگر جشن می گیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با حضور در منزل شهید نقی نادعلی اوغلی با مادر وی دیدار و از وی تجلیل بعمل آورد .

ناصری در این دیدار گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند .

او با بیان اینکه شهیدان با ایمان و باور قلبی قدم در راه شهادت نهادند اظهار داشت: راه شهادت، مسیری است که شیرینی اجر و پاداشش تمام نشدنی است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در منزل آزاده جانباز فرهنگی متوفی یوسف نظری حضور پیدا کرد و با خانواده وی گفتگو نمود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار