برگزاری یادواره شهدای فرهنگی آموزش وپرورش ناحیه2 اردبیل

اردبیل (پانا) – به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت کارشناسی مشارکت های مردمی وامور شاهد و کانون بسیج فرهنگیان ناحیه2 و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،مسئولین شهرستانی و فرهنگیان، یادواره شهدای فرهنگی آموزش وپرورش ناحیه2 در کانون شهیدرجایی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۷۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای فرهنگی آموزش وپرورش ناحیه2 اردبیل

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس وتقارن آن با آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: باید یاد و منش شهدا با عمل به وصیت نامه آنان در جامعه زنده نگه داشته شود چرا که شهدا بهترین انسان‌های روی زمین بوده‌اند که با تقدیم جان شیرین خود عزت و آزادگی را به ملت و کشور ایران اسلامی بخشیدند.

یوسف احمدی افزود: فرهنگیان نقش مهمی را در پیروزی انقلاب ایفا نموده اند و امروز نیز در خط مقدم هستند و باید با بصیرت افزایی و روشنکری در بخش‌های مختلف حرکت کنند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل بصیرت افزایی و احیاء فرهنگ ارزشمند شهادت طلبی را لازمه برگزاری یادواره های شهدا برشمرد و افزود: برگزاری این یادواره ها به ما نشان می دهد که راه را درست می رویم.

او با اشاره به اینکه ارزشمندترین سرمایه جامعه شهدا هستند گفت: برگزاری این همایش‌ها ادای دین است به خانواده معزز شهدا و خون پاک شهدایی که جان‌فشانی کردند تا امروز امنیت و اقتدار در کشور حاکم باشد.

نوری افزود: زنده نگه‌داشتن نام شهدا یک اصل است و باید به یک فرهنگ تبدیل شود و برگزاری یادواره شهدا، مصداق بارز کار فرهنگی بوده و یک ضرورت است.

در پایان این مراسم ابراهیم روشنی رئیس اسبق آموزش وپرورش منطقه اردبیل و پدر شهید به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار