نبرد اسطوره‌های پرسپولیس در رشت برای پایان دادن به کابوس‌هایشان

(پانا) – تقابل علی کریمی و علی دایی امروز در حالی انجام خواهد شد که طی یکسال اخیر شهر رشت خاطرات تلخی را برای علی دایی رقم زده است.

کد مطلب: ۸۹۱۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نبرد اسطوره‌های پرسپولیس در رشت برای پایان دادن به کابوس‌هایشان

باز هم تقابل علی دایی و علی کریمی، دو اسطوره پر سر و صدای باشگاه پرسپولیس که معمولا مواضع‌شان بر خلاف یکدیگر است و به سختی می‌شود صحنه‌ای را به یاد آورد که این دو نفر در موضوعی فوتبالی با هم توافق نظر داشته باشند.

سپیدرود که هفته گذشته با قبول شکست مقابل پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت امروز در حالی میزبان سایپا خواهد بود که شهر رشت طی یکسال اخیر برای علی دایی و تیمش خاطرات تلخی را همراه داشته است. هفته گذشته و در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی، سایپا که به رشت سفر کرده بود در عین ناباوری مغلوب تیم دسته سومی داماش گیلانیان شد تا علی دایی نتواند یکبار دیگر حضور در فینال جام حذفی را تجربه کند و تیمش را در مسیر کسب مجدد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار دهد.

پایان دادن به کابوس رشت هر چند شاید در وضعیت جدول برای تیم علی دایی کار سختی نشان داده نشود، اما بحرانی که سایپا در جذب بازیکن داشته می‌تواند این تیم را آزار دهد و شاید همین کمبود بازیکن تیم علی دایی را در طلسم شکنی ناکام بگذارد. سایپا 17 سال است در رشت نتوانسته سپیدرود را شکست دهد.

البته همانقدر که شهر رشت طی یکسال اخیر برای علی دایی کابوس بوده است، تیم‌های تهرانی در این فصل برای علی کریمی دقایق سختی را ساختند. از شکست عجیب و دور از انتظار 5 بر صفر مقابل استقلال در رشت تا دو شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی بازی تنها گوشه‌ای از لحظات تلخ علی کریمی مقابل تیم‌های تهرانی بوده است. سپیدرود در این فصل و تا به امروز 5 بار به تیم‌های تهرانی روبرو شده که تمام بازی‌ها را باخته و بدتر اینکه نتوانسته به هیچ یک از تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سایپا و پیکان گل بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار