دامه تعمیرات و بازدیدهای دوره‌ای تقاطع‌های غیرهمسطح مشهد؛

محدودیت ترافیکی یک ماهه در پل حافظ اعمال می‌شود

خبر گزاری پانا: مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تقاطع غیرهمسطح حافظ خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد، مجتبی زمانیان در این باره گفت: در ادامه تعمیرات و بازدیدهای دوره‌ای تقاطع‌های غیرهمسطح شهر مشهد، از روز دوشنبه تعویض درزهای انبساط و تعمیرات تقاطع حافظ آغاز می‌شود که این عملیات یک ماه به طول خواهد انجامید.

وی با بیان اینکه تنها محدودیت ترافیکی در این پل اعمال شده و انسدادی در کار نیست، ادامه داد: در این تعمیرات ابتدا یک لاین مسدود شده و بعد از اتمام کار و بازگشایی آن، عملیات لاین دیگر آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تعمیرات و بازدیدهای دوره‌ای تقاطع‌های غیرهمسطح شهر مشهد تنها به منظور پیشگیری از مشکلات است، افزود: هیچ‌گونه نشست یا آسیب‌دیدگی جدی در سازه‌های پل‌ها به وجود نیامده و این عملیات صرفا برای تعویض یا اصلاح قطعات انجام می‌گیرد؛ در حقیقت پل‌های سطح شهر از استحکام کافی برخوردار بوده و تاکنون در هیچ‌کدام از پل‌ها نقص فنی مربوط به سازه اصلی دیده نشده است ضمن اینکه در معاونت عمران شهرداری مشهد مطالعات لازم برای نگهداری پل‌ها صورت گرفته و بعد از احداث آن‌ها، عملیات نگهداری به صورت کاملا علمی و تخصصی انجام می‌شود.

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: هر سیستم و دستگاهی از اجزایی تشکیل شده که عمر مشخصی دارد و این اجزا نیازمند بازرسی و تعمیر است که پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح از این قاعده مستثنی نیست؛ همانطور که یک وسیله نقلیه نیازمند بازدید دوره‌ای است تا اشکالات آن رفع شود، باید این اتفاق در مورد ابنیه عمرانی شهری نیز صورت بگیرد.

زمانیان با عذرخواهی از محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده برای مردم گفت: در این میان ممکن است برخی مشکلات ترافیکی برای مردم ایجاد شود که البته اصلاح و تعمیر پل‌ها به سود خود آن‌هاست ولی همراهی شهروندان در این مسیر قطعا باعث سرعت بیشتر در کار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار