نماینده مردم ملایر عنوان کرد:

بیتوته پزشکان در مراکز درمانی روستاهای ملایر

همدان (پانا) - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تأسیس مرکز آنژیوگرافی را یکی از مهم ترین مطالبه های مردم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد.

کد مطلب: ۸۸۹۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بیتوته پزشکان در مراکز درمانی روستاهای ملایر

محمد کاظمی در نشست بررسی مشکلات عمده بهداشت و درمان ملایر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تأسیس مرکز آنژیوگرافی با پیگیری های مجدانه نمایندگان ملایر توسط وزارت بهداشت و درمان تصویب شد که با این مصوبه بخش اعظمی از کار انجام شده است.
او با اشاره به این که مرکز اورژانس ملایر در حال ساخت است تأکید کرد: باید طبقه اول این مرکز برای آنژیوگرافی در نظر گرفته و تا چند ماه آینده آماده شود.
کاظمی گفت: علاوه بر آماده سازی ساختمان مرکز آنژیوگرافی، خرید تجهیزات اتاق عمل این مرکز را نیز از طریق هیأت امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت و درمان پیگیری کنیم.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم همچنین احداث بیمارستان محلی شهر ازندریان را از دیگر اولویت ها برشمرد و اظهار کرد: نقشه این بیمارستان که از طریق وزارت بهداشت و درمان ارسال شده با کمک خیران این شهر در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز و در فاصله زمانی مناسب احداث و تکمیل می شود.
کاظمی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در رشته هایی همچون چشم پزشکی، ارتوپدی و رادیولوژی در ملایر، خواستار پیگیری و حمایت ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این زمینه شد.
او تصریح کرد: با توجه به کمبود پزشک در مراکز درمانی روستاهای بزرگ ملایر، با پیگیری ها و حمایت های دانشگاه علوم پزشکی همدان باید به دنبال بیتوته پزشکان در این مراکز باشیم.
کاظمی ضمن بیان این که عملیات اجرایی کلینیک ویژه ملایر در مجموعه وقفی مرحوم «فخرالحاجیه» به اتمام رسیده و مشکل برق این مرکز نیز در دست بررسی است اظهار کرد: این کلینیک در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار