برگزاری جلسه کمیته اجرایی جشنواره تجارب برتر تربیتی دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - دومین جلسه هماهنگی کمیته اجرایی جشنواره دو سالانه کشوری واستانی تجارب برتر تربیتی با حضور معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش اردبیل برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۸۹۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته اجرایی جشنواره تجارب برتر تربیتی دراستان اردبیل

در این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش اردبیل با بیان اینکه برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی از اهمیت خاصی برخوردار است تصریح کرد : جشنواره تجارب برتر تربیتی به منظور دستیابی به اندوخته های تجربی و مستند معاونین و مربیان پرورشی و فرهنگی، مشاوران تربیتی ،تحصیلی و شغلی دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس ، با هدف ترغیب وتشویق آنان برای حضور در عرصه های پژوهشی - تربیتی جهت ارتقای کیفیت خدمات تربیتی به دانش آموزان برگزار می شود .

مصطفی کافی یاد آور شد؛ تجارب برتر برنامه های تربیتی ، تدابیر، روش ها و تعاملاتی است که از سوی عوامل پژوهشگر آموزشی و پرورشی و فرهنگی ،مدیران، معاونین آموزشگاه ها، دبیران و آموزگاران، ضمن فرآیند یاددهی- یادگیری جهت ایجاد ، تغییر و یا اصلاح رفتار در متربیان به کار گرفته شده است و این تجارب دارای اطلاعاتی درباره نوع و هدف تجربه مذکور و نتایج و پیشنهادهایی در جهت اجرای آن است.

در این جلسه رئیس اداره امور تربیتی آموزش وپرورش استان نیز ضمن تشریح دستورالعمل اجرایی ابراز داشت: این جشنواره در راستای راهکار 1-23سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ، مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش در بین مدیران ، مربیان وتامین پژوهشگر مورد نیاز دستگاه تعلیم وتربیت رسمی عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب برگزار می گردد .

سید غلامحسن خلیلی موسوی خاطرنشان کرد: زمان ارسال آثار از واحدهای آموزشی به ادارات شهرستانها و مناطق تا پایان آذر 98 می باشد و شهرستانها و مناطق نیز تا پایان بهمن ماه 98 فرصت دارند نسبت به داوری آثار اقدام و نفرات برتر را به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در اداره امور تربیتی استان تحویل نمایند .

این جشنواره بر اساس ابلاغ رسمی وزارت به صورت دو سالانه در سال تحصیلی 98/97- 99/98 برگزار خواهد شد واز نفرات برگزیده در تابستان 1399 به صورت رسمی و کشوری تجلیل به عمل خواهد آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار