واگذاری دبیرخانه دوسالانه جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی به استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از واگذاری دبیرخانه دوسالانه جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی به استان اردبیل و ارسال شیوه نامه برگزاری دوسالانه هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی به تمامی ادارت کل آموزش و پرورش استانها و نواحی/مناطق و مدارس این استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۷۱۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری دبیرخانه دوسالانه جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی به استان اردبیل

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل افزود: تمامی همکاران مدارس، مراکز پرورشی و ادارات می توانند با ارسال متن کامل تجربه(اثر) خود با رعایت موارد مندرج در شیوه نامه در این جشنواره شرکت نمایند.

او مستند سازی و دستیابی به اندوخته های تجربی تمامی همکاران مدارس، مراکز پرورشی وادارات، توسعه فضای رقابتی سازنده و ارتقای کیفیت خدمات ترتیبی بر اساس نظام معیار، تولید آثار و تدوین تجارب برتر تربیتی، فرهنگی و انتشار یافته های پژوهشی، کاربست یافته های برگرفته از تجارب برتر در مدارس و نظام تعلیم و تربیت را از جمله اهداف برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی اعلام کرد.

جشنواره تجارب برتر تربیتی در سه سطح اجرایی شهرستان-استان و کشور برگزار می شود و منتخبین هر مرحله مورد تقدیر قرار گرفته و نفرات اول به مرحله بالاتر راه می یابند. و در نهایت آثار منتخبین استانها به دبیرخانه کشوری که سال گذشته و امسال برابر ابلاغیه وزارتی به استان اردبیل واگذار شده جهت داوری نهایی ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار