برگزاری همایش همیاران مشاور در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - همایش همیاران مشاور شهر قدس با حضور کارشناس مسئول اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، در سالن دهنو منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش همیاران مشاور در شهرقدس

در این همایش درخشانی کارشناس مسئول اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مورد مفهوم کلمه یادگیری بیان کرد: کشور هایی که یادگیرنده هستند زندگی بهتری دارند و دنیای امروزی،دنیای است پر از اطلاعات و ارتباطات و هرچه قدر بیشتر دانش و مهارت داشته باشیم‌،زندگی نیز بهتر می شود.

او افزود : ما اگر دانش و مهارت داشته باشیم ، قطعا ثروت فراوانی بدست می آوریم و اگر ثروت فراوانی داشته باشیم می توانیم نیاز های خود و نیازهای دیگران را برطرف کنیم و میتوانیم برای خود و دیگران مفید باشیم و حمایت های بیشتری را تجربه کنیم ، پس هرچه بیشتر یاد بگیریم زندگی بهتری خواهیم داشت.
درخشانی در خصوص مسئولیت پذیری گفت : هر چه انسانها مسئولیت پذیر باشند شرایط بهتری خواهند داشت و مسئولیت پذیری مناسب یعنی مسئولیتی که وابسته به رفتار دیگران نباشد.یعنی هرکسی بتواند مسئولیت پذیر باشد ولی مسئولیت او وابسته به دیگران نباشد و هر چه قدر جامعه مسئولیت پذیرتری داشته باشیم میتوانیم شرایط زندگی خود و دیگران را مکانی برای بهتر زیستن بکنیم.

او درمورد فقر کلمه نیز اظهار کرد : کلماتی که ما در طول شبانه روز استفاده میکنیم،اکثراً تکراری هستند.امروزه جامعه ما دچار فقر کلمه شده است زیرا ما انسانها فقط برخی از کلمات مخصوص خود استفاده می کنیم و نمیتوانیم بیشتر از چند کلمه با پدر و مادر و خانواده خود صحبت کنیم و دلیل مهم این امر این است که ما دچار فقر کلمه شده ایم.

کارشناس مسئول اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بیان کرد : انسان هایی که خوب می شنوند و خوب صحبت می کنند،انسانهای موفق ومؤثری در جامعه هستند.یعنی هم برای خودشان هم برای خانواده هایشان وهم برای جامعه مؤثر هستند.

/خبرنگار:هدیه قنبرلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار