400 دانش آموز در طرح گردشگری تامین اجتماعی شرکت می کنند

بجنورد (پانا) -محمد علی عباس زاده مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده400 دانش آموز در طرح گردشگری دانش آموزی شرکت می کنند.

کد مطلب: ۸۸۸۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
400 دانش آموز در طرح گردشگری تامین اجتماعی شرکت می کنند

جلسه طرح گردشگری با سازمان تامین اجتماعی» از بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور اجرا می شود.

محمدعلی عباس زاده وحید مدیرکل سازمان تآمین اجتماعی خراسان شمالی در این جلسه با اشاره به اجرای سومین دوره طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد:

هدف ازاجرای این طرح توجه به نیاز مالی دانش آموزان نباشد هدف آشنایی با شرایط و مهارت های تآمین اجتماعی و آشنایی با مزایای تآمین اجتماعی برای خانواده ها خصوصا سرپرست خانوارها ، شناسایی و تحت پوشش قرارا دادن آنها تحت صندوق تأمین اجتماعی باشد.

وی با اشاره اینکه، آگاهی دادن به خانواده ها و دانش آموزان به امید اینکه، جامعه ای عاری از فقر داشته باشیم اظهارداشت: در راستای اجرای طرح باید شرایط مطلوب را جهت بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان فراهم نماییم تا از وجود آنان در آینده استفاده نمائیم .

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیمی از جمعیت استان را تحت پوشش دارد و ارتقای آگاهی و اطلاعات بیمه شدگان درباره خدمات ارائه شده توسط این سازمان از جمله برنامه های معاونت فرهنگی در سال های اخیر است. وی افزود: اجرای موفق طرح ملی گردشگری دانش آموزی طی دو سال گذشته و بازخورد مثبت آن در بین بیمه شدگان باعث شد تا در سال جاری با اهتمام بیشتر برای اجرای آن تلاش کنیم.

مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در ادامه این دیدار ، بیان کرد: همه معتقدیم که کمک به دانش آموزان ، ساختن و تضمین آینده جامعه است.

وی افزود: یکی از آرمان های سازمان دانش آموزی ، ساختن و آماده کردن دانش آموزان برای ورود به مدیریت سیاسی فرهنگی اجتماعی،اقتصادی و ... می باشد.این طرح با اولویت دانش‌آموزان تشکیلاتی پیشتاز و ممتاز در قالب گروه‌های 40 و 20 نفره با رعایت کامل دستورالعمل اردویی به مراکز برنامه‌ریزی‌شده اجرا می‌شود. همچنین برگزاری مسابقه فرهنگی از محتوای بازدید در قالب نقاشی، دل نوشته و اهدای جوایز به برگزیدگان از موضوعات این طرح است.»

وی تصریح کرد: در اجرای سومین دوره طرح گردشگری دانش آموزی، 400 دانش آموز پایه های نهم، دهم و یازدهم در قالب 12 گروه (8گروه 40 نفره و4 گروه 20نفره) با بازدید از شعب با قوانین و خدماتی که توسط سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان ارائه می شود، آشنا می شوند.
مجید مصباح اظهار داشت: رونق گردشگری علمی آموزشی بین دانش آموزان کشور، فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی عمومی نسل مولد و کارآفرین فردا از مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی، ترویج فرهنگ بیمه های اجتماعی و گسترش پوشش بیمه ای و ایجاد زمینه و بستر لازم برای ارتقای پذیرش مسئولیت اجتماعی دانش آموزان به عنوان نسل مولد و کارآفرین فردای کشور از اهداف اجرای طرح گردشگری دانش آموزی است.

هدف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار