به مناسبت پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

اولین جشنواره فرهنگی وهنری زندگی به سبک روح الله برگزار می شود

اصفهان (پانا) - در راستای اجرای ساحت زیبا شناختی و هنری سند تحول بنیادین و آشنایی بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان با سیره عملی و زندگی با برکت حضرت امام خمینی (ره) و پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اولین جشنواره فرهنگی وهنری زندگی به سبک روح الله با عنوان «آئینه زمان» در سطح مدارس استان اصفهان برگزارمی شود.

کد مطلب: ۸۸۴۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره فرهنگی وهنری زندگی به سبک روح الله برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اعلام این خبر افزود: شیوه نامه وزارتی این جشنواره که به میزبانی آموزش و پرورش استان قم ابلاغ شده است به مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان اصفهان ارسال شده است.

مرتضی شکری گفت: به منظور معرفی و ترویج سیره و اندیشه امام خمینی رحمت الله علیه به نواجوانان و جوانان و پیوند عمیق فرهنگیان و نسل جوان با آثار و رهنمودهای ایشان با نگاه هنر و در قالب تولید محتوای فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصمیم به اجرای این جشنواره نموده است.

وی با اشاره به عناوین رشته ها و مخاطبان جشنواره آئینه زمان گفت: تمام دانش آموزان عزیز در هر سه دوره تحصیلی و فرهنگیان محترم می توانند با انتخاب یک رشته از رشته های معرفی شده تا 28 اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت www.aynehzaman.ir مراجعه و ضمن ثبت نام ، آثار خود را مستقیم به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

شکری ادامه داد: اجرای این برنامه درشهرستانها با محوریت کانون های فرهنگی تربیتی و در مدارس با شوراهای دانش آموزی به ویژه انجمن «سبک زندگی ایرانی اسلامی» می باشد و در کلیه گرایش ها و رشته ها ، ارائه آثار با موضوع جشنواره مد نظر خواهد بود.

شایان ذکر است رشته های سرود همگانی و گروهی، فیلم کوتاه ،نمایش صحنه ای و خیابانی ، نمایشنامه خوانی،نقالی، تولید پادکستینک و ویدئو کستینگ، خبرنویسی، خوشنویسی، پوستر، نقاشی، شعر، داستان، سخنوری ، نامه ای به امام، زیباترین جمله ای که از امام شندیم، زیباترین خاطره ای که از امام شنیدم و برنامه جوانه ها از رشته های این دوره از جشنواره مذکور می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار