شهردار منطقه 20: راز ماندگاری تختی مردمی بودن او بود

شهرری (پانا) - شهردار منطقه 20 در حاشیه پنجاه و یکمین سالروز درگذشت جهان‌پهلوان تختی گفت: نیم قرن از درگذشت مرحوم جهان پهلوان تختی می گذرد و بعد از 51 سال از این رخداد تلخ، همچنان هموطنان ایرانی یاد و خاطره این بزرگمرد در ذهنشان باقی است.

کد مطلب: ۸۸۴۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شهردار منطقه 20:  راز ماندگاری تختی مردمی بودن او بود

فرهاد افشار در حاشیه پنجاه و یکمین سالروز درگذشت جهان‌پهلوان تختی که در ابن بابویه شهرری برگزارشد، گفت: جهان پهلوان‌تختی، ویژگی‌های یک انسان کامل را در خود داشت و علاوه بر شخصیت قهرمان ورزشی، دارای خصوصیات و منش‌های انسان دوستانه وخیرخواهانه بود.

افشار جهان‌پهلوان تختی را به عنوان هموطنی مشارکت‌پذیر و انسان‌دوست معرفی‌کرد و گفت: مرحوم تختی، الفبای مشارکت را 51 سال قبل به خوبی به هموطنان یاد داد و اینک زمان آن است که ما نیز در راه و روش این بزرگ مرد همراه شویم و با مشارکت در اداره شهر زندگی ارزنده و مناسب را برای خود و همنوعانمان بسازیم.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: هر ساله در سال روز درگذشت جهان‌پهلوان تختی، در کنار آرامگاه مردی بزرگ، جمع می شویم تا یادآوری کنیم که این نام آور از بزرگی، مردانگی، ایثار و از خودگذشتگی‌اش به این جایگاه رسید و ما نیز بایستی سعی کنیم رفتار و اخلاق تختی را در زندگی و جامعه و شهر خود پیاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار