آهنگ فیلم جدید بردلی کوپر، اولین شانس اسکار 2019

تهران (پانا) –- تک آهنگ فیلم «تولد یک ستاره» تازه‌ترین فیلم بردلی کوپر که یکی از پرفروش‌ترین آهنگ‌های سال 2018 است، در صدر لیست شانس‌های جایزه اسکار برای «بهترین ترانه» سال 2019 قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۸۱۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آهنگ فیلم جدید بردلی کوپر، اولین شانس اسکار 2019

به گزارش ایندیپندنت، آکادمی اسکار شورت‌لیست 15 ترانه و موسیقی متن فیلم‌های سینمایی سال را برای دریافت جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم و بهترین ترانه فیلم منتشر کرد که آهنگ Shallow ساخته «بردلی کوپر» و «لیدی گاگا» از فیلم A Star Is Born به کارگردانی بردلی کوپر در صدر لیست قرار دارد.

این آهنگ یکی از قطعات آلبوم «تولد یک ستاره» است که در اکتبر 2018 رونمایی و منتشر شد. همه قطعات آلبوم حاصل همکاری بردلی کوپر و لیدی گاگا است که دو نقش اصلی فیلم را نیز ایفا می‌کنند. موزیسین‌های دیگری ازجمله لوکاس نلسون، برایان نیومن، دیوید کوب، نیک مانسن، مارک رانسن، آنتونی رزماندو و اندرو ویت در ساخت ترک‌های این آلبوم با کوپر و گاگا همکاری کردند.

قطعات این آلبوم در سبک‌های کانتری، راک بلوز و پاپ است. آلبوم «تولد یک ستاره» بعد از انتشار در بالای لیست پرفروش‌ترین آلبوم سال در 15 کشور دنیا قرار گرفت.

ترانه Shallow که امسال نامزد اغلب رویدادهای موسیقی و سینمایی شده است، موفق به کسب نامزدی گرمی در 4 رشته ازجمله بهترین ترانه سال و بهترین آهنگ سال شده است. این ترانه علاوه بر شانس نامزدی اسکار، نامزد گلدن گلوب برای بهترین ترانه اورجینال فیلم هم شده است. فیلم A Star Is Born در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد (کوپر) و زن (لیدی گاگا) نیز نامزد گلدن گلوب شده است.

«تولد یک ستاره» داستان زندگی جکسون (بردلی کوپر) خواننده مشهوری است که با مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر دست‌به گریبان است. او در یک کافه با خواننده گمنامی به نام اَلی (لیدی گاگا) آشنا می‌شود و او را تشویق می‌کند که به عنوان ترانه ساز و خواننده همراه با او همراهی کند. نخستین اجرای مشترک این دو درهای موفقیت را به روی اَلی باز می‌کند این همکاری به ایجاد علاقه میان این دو موزیسین منجر می‌شود که مدتی بعد و در مراسمی بسیار ساده ازدواج می‌کنند اما جکسون در مسیر تباهی قرار می‌گیرد...

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار