تذکر کتبی نمایندگان مردم مازندران به وزیر جهاد کشاورزی: بخشنامه واردات برنج لغو شود

ساری (پانا) - علی‌محمد شاعری و علی‌اصغر یوسف‌نژاد در تذکری کتبی از وزیر جهاد کشاورزی خواستند که با توجه به میزان برنج موجود در کشور نسبت به لغو بخشنامه واردات برنج اقدام کند.

کد مطلب: ۸۷۹۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تذکر کتبی نمایندگان مردم مازندران به وزیر جهاد کشاورزی:  بخشنامه واردات برنج لغو شود

در خلاصه این تذکر آمده است: «با توجه به اینکه حدود 3 میلیون تن برنج در بازار فعلی وجود دارد و نیاز مصرفی یک سال را تأمین می‌کند، چرا واردات برنج را آزاد کرده‌اید؟»

علی‌محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران و علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نوشته‌انذ: «با توجه به تولید داخل و واردات انجام شده در 6 ماهه اول سال جاری هم‌اکنون حدود 3 میلیون تن برنج در کشور وجود دارد که نیاز مصرفی کی سال مردم را تأمین می‌کند. علی‌رغم وجود برنج بهمیزان کافی در داخل کشور، متاسفانه وزارت جهاد، واردات برنج را آزاد نموده است و این اقدام باعث دلسردی و ضرر و زیان برنجکاران عزیز می‌شود. لذا از وزیر محترم جهاد کشاورزی می‌خواهم سریعا نسبت به لغو بخشنامه واردات برنج اقدام نماید.»

تذکر این دو نماینده مازندران مربوطه به نامه شماره ۹۷/۵۰۱/۴۷۹۹ مورخ ۹۷/۹/۷ معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص آزادسازی واردات برنج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار