برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش

همدان (پانا) - معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش جزء اولویت های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است.

کد مطلب: ۸۷۷۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش

مهراله رخشانی مهر در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام آموزشی و پرورشی، مدارس فرسوده و نیازمند به بازسازی شهرستان اسدآباد گفت: در لایحه بودجه سال 97 اعتباری افزون بر 577 میلیارد تومان بابت نوسازی مدارس تخصیص و تأمین اعتبار شده است؛ در حالی که در لایحه بودجه سال 98 این امر رشد 3 برابری داشته است.

وی افزود: نکته جالب در بودجه لایحه 98 توجه به پروژه های نیمه تمام خیرین بوده که در ردیف نوسازی مدارس و طرح های نوسازی مدارس اگر خیرین پروژه ای را به میزان 30 تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی برسانند، دولت نیز مابقی کار را تأمین اعتبار خواهد کرد که امسال این رقم از 577 میلیارد تومان در سال 98 به هزار میلیارد تومان افزایش دارد.

رخشانی مهر گفت: این میزان اعتبار در لایحه بودجه سال 98 با اعتبارات سازمان نوسازی مدارس در سال 96 برابری می کند و اعتبار بی نظیری به شمار می رود.

وی با بیان این که افزایش اعتبارات موجب مشارکت هر چه بیشتر خیرین در بحث مدرسه سازی می شود، تصریح کرد: در حوزه پروژه های نیمه تمام ورزشی و پروژه های نیمه تمام از محل پروژه های نیمه تمام طرح تخریب برنامه های ویژه ای دیده شده و در سال جاری در طرح های ما 110 درصد در 6 ماه اول سال تخصیص اعتبار اتفاق افتاده که تاکنون در نوسازی بی نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اعتباراتی که داده شده بخش جدی از پروژه های نیمه تمام و مشارکتی خیرین و مردم تکمیل شود.

گفتنی است؛ معاون وزیر آموزش و پرورش در سفر یکروزه خود به شهرستان اسدآباد از پروژه نیمه تمام 20 ساله کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی،استخر شنای فرهنگیان ،آموزشگاه 15 خرداد ،هنرستان فنی امام ،مدرسه شهید سعیدی آموزشگاه یک کلاسه روستای ماوا ،مدرسه قاضی مردان ،پروژه نیمه تمام مدرسه شهرک سید احمد بازدید میدانی به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار