اجرای طرح پایلوت مراقبت های اجتماعی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)- نشست هم اندیشی به منظور یکپارچه سازی طرحهای خدمات اجتماعی و تشکیل خانه مشارکت مردمی در اسلامشهربرگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۶۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پایلوت  مراقبت های اجتماعی در اسلامشهر

رئیس خانه مشارکت های مردمی اسلامشهردر این رابطه گفت: طرح مراقبت های اجتماعی در اسلامشهربه دلیل وجود زیرساخت های لازم به صورت پایلوت اجرا می‎شود تا در آینده در سطح ملی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

فاطمه داداشیان اظهار داشت: خانه مشارکت مردمی با توجه به نقش انکارناپذیر مردم و همکاری همه دستگاه های اجرایی در توسعه پایدار و ارتقای سلامت اجتماعی و خانواده ایمن تشکیل شده است.

وی در ادامه بیان کرد:در خانه مشارکت مردمی با یک مدیریت یکپارچه و منسجم، خانواده های محروم شناسایی و با استفاده از خِرد جمعی و اولویت بندی مسائل و با توجه به توانی که در این مجموعه وجود دارد ارائه راه کارهای مناسب ارائه می شود.

داداشیان تصریح کرد:با پای کار آمدن گروه ها و تشکل های مردمی و دستگاه های مردم نهاد، الگوی با هم کار کردن در خانه مشارکت تدوین می شود تا نخست رضایت وجدان مان تامین و سپس رضایتمندی مردم و درخشش اسلامشهر را در پی داشته باشد.

دبیر اتاق تفکر شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: هدف ما در خانه مشارکت مردمی جمع آوری ظرفیت ها و امکانات در یک مکان است تا همه نهادهای مردمی و دستگاه های مرتبط و خدمات رسان در یک جهت و حول یک محور حرکت کنند.

وی در بخش دیگری از بیاناتش با اشاره به اینکه اعضای شورای مشارکت مردمی نمایندگان تشکل های مردمی موجود در شهرستان هستند خاطرنشان کرد: تسهیل دستیابی به اهداف طرح های سلامت اجتماعی و توسعه پایدار شهرستان، توانمندسازی مردم در ارتقای سلامت اجتماعی خود و محیط و ارتقا سطح سلامت اجتماعی از اهدافی است که همکاری و همّت تمامی دستگاه های خدمات رسان و تشکل های مردم نهاد را برای موفقیت در این مسیر می طلبد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار