معاون سیاسی انتظامی فرماندار ری گفت:

سطح بینش و آگاهی دانش آموزان قابل تقدیر است

شهرری (پانا)- معاون سیاسی انتظامی فرماندار ری گفت:تلاش و عملکرد خوب مسئولان آموزش و پرورش سبب رشد و تقویت دانش آموزان در زمینه های فکری شده است و به نوعی جنس دغدغه ها رشد کرده است .

کد مطلب: ۸۷۵۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سطح بینش و آگاهی دانش آموزان قابل تقدیر است

مجتبی خانجانی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به جلسه روسای شورای دانش آموزی مدارس دختران و پسران مقطع دوره دوم متوسطه ناحیه یک ری گفت: دانش آموزان بینش و آگاهی شان بشتر از حد انتظار بود زیرا تصور می کردم که با مسائل دیگری روبه رو بشوم اما سطح آگاهی و فکری قابل تقدیر بود و این امر سبب ترغیب مسئولان در زمینه آموزش و پرورش کرد.

وی در ادامه افزود: نمایندگانی که توسط مسئولان از میان روسای شورای دانش آموزی برگزیده می شوند و در جلسات فرمانداری حضور خواهند داشت بهترین روش انتقال مطالب به جامعه است که در ابتدا در مدرسه و سپس در خانوداه بیان می شود و جامعه را در بر می گیرد و جامعه هدف ما خانوده است زیرا اگر سطح آگاهی خانواده افزایش پیدا کند دغدغه ای نخواهیم داشت.

خانجانی با اشاره به گفت و گو با روسای شورای دانش آموزی و بیان مشکلات گفت: در حال از یک پتاسنیل نیرومند به عنوان مشاور محروم هستیم زیرا حضور فعال مشاوران در مدارس سبب ارتقا سطح فکری دانش آموزان و خانواده خواهد شد.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ناحیه یک ری با اشاره به پیشنهاد استفاده از فضای پارک، کتابخانه گفت: با استفاده از فضای پارک با عنوان محیط ورزشی ، و حتی در قالب شورای پیشگیری از مواد مخدر نیز به جد پیگیری خواهد شد و موجب ایجاد ظرفیت های مناسب می گردد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار