هیئت انتخاب یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی معرفی شد

تهران (پانا) - هیئت انتخاب یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، از روز پنج‌شنبه ۱۵ آذر بررسی آثار این رویداد هنری را آغاز خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۷۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هیئت انتخاب یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی معرفی شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، انتخاب اولیه‌ی فیلم‌های بخش مسابقه ایران و بین‌الملل این جشنواره را گروهی هفت نفره در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام خواهند داد.

بر اساس این خبر، امسال ۵۶۸ فیلم در بخش مسابقه ایران و بیش از ۱۰۰۰ فیلم از ۸۳ کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده‌اند.

بر همین اساس، «اسماعیل شرعی» مدیر آموزش و مدرس انیمیشن و داور جشنواره‌های متعدد، «محمد خیراندیش» نویسنده و کارگردان انیمیشن، «امید خوش‌نظر» عضو پیوسته‌ی انجمن فیلم‌سازان انیمیشن بین‌الملل و نویسنده و کارگردان انیمیشن، «رضا منتظری‌مقدم» دبیر پیشین شورای راهبردی فیلم ۱۰۰ و سردبیر و تهیه کننده‌ی برنامه‌های تلویزیون، «مریم خلیل‌زاده» نویسنده، طراح و کارگردان انیمیش، «بابک نکویی» تهیه کننده و کارگردان انیمیشن و مدیر و مؤسس استودیو گنبد کبود و «علی نوری‌اسکوئی» نویسنده و کارگردان و مدیر هنری پروژه‌های مختلف داستانی، مستند و انیمیشن، اعضای هیئت انتخاب یازدهمین دوره جشنواره پویانمایی را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتیwww.tehran-animafestival.ir مراجعه کنند.

این جشنواره در چهار بخش «مسابقه»، «خارج از مسابقه»، «نمایش ویژه» و «چشم‌انداز» از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در تهران از سوی کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار