معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

برگزاری نشست کارشناسان گروههای آموزشی مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران

شهرری (پانا) - نشست گروههای آموزشی مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران با موضوع ارزیابی فعالیت ها و بررسی کیفیت آموزشی حوزه معاونت متوسطه در محل پژوهش سرای دانش آموزی رازی ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کارشناسان گروههای آموزشی مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، در این نشست ضمن تقدیر از اهتمام و تلاشهای کارشناسان گروههای آموزشی مناطق در پیشبرد اهداف معطوف به کیفیت بخشی دروس متوسطه،تاکید کرد: اجرای دقیق طرح و برنامه های مرتبط با گروههای آموزشی متوسطه و پرداختن به عوامل اثر گذار بر ایفای نقش مطلوب دبیران در دستیابی به اهداف پیش بینی شده باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

شفیع پور ،با تبیین نقش فناوری های جدید در کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی، تصریح کرد: تولید و توسعه محتوای الکترونیکی در مدارس امری بسیار مهم است و این فناوری باید بتواند رویه های قدیمی و سنتی تدریس را بهبود بخشیده و روندهای ابتکاری و جدید را جایگزین آن نماید.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : در دنیای پیشرفته و پر سرعت کنونی دانش آموزان و معلمین ما نیز باید به تکنولوژی های روز دنیا مسلح گردند تا از حرکت در مسیر توسعه باز نمانند.

گفتنی است، در پایان این نشست کارشناسان مناطق در خصوص مسایل مختلف آموزشی و چالش های موجود به تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار