در نشست خبری هفته بسیج؛

فرمانده سپاه البرز: بسیج بهترین نمونه وحدت است

البرز (پانا) - سردار مولایی ، فرمانده سپاه البرز با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در این استان افزود : فارغ از بعضی نگاه های سیاسی تند، بسیج بهترین نمونه وحدت است.

کد مطلب: ۸۷۱۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه البرز: بسیج بهترین نمونه وحدت است

فرمانده سپاه البرز با حضور در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت : موفقیت بسیج به خاطر وجود وحدتی است که در زمان های مختلف مانند دفاع مقدس خود را نشان داده است و فارغ از بعضی نگاه های سیاسی تند، بسیج بهترین نمونه وحدت است .
سردار مولایی با توجه به برنامه های هفته بسیج که از سه شنبه ۲۹ آبان آغاز خواهد شد گفت: بسیج و مسجد محوری شعار روز اول این هفته است، بسیجی که در درون مساجد رشد کرده و امروز هم باید پایگاه های بسیج در درون مساجد فعال باشند، از سال قبل این طرح آغاز شده و امسال هم محله مهربانی در مساجد برگزار می شود و خیلی از فعالیت ها مانند خدمات پزشکی، مشاوره، فرهنگی و سازندگی باید در مساجد انجام شود.
وی اضافه کرد: اقتصادمقاومتی و خدمات رسانی شعار روز دوم این هفته است که موضوعاتی مثل اشتغال خانگی در محوریت آن قرار دارد و گروه های جهادی در قالب گروه های مختلف خدمات رسانی می کنند و ۲۷ طرح عمرانی نیز افتتاح خواهد شد، در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب هم ۱۷ خانه ساخته شده است.
فرمانده سپاه البرز افزود: شعار روز سوم اقتدار دفاعی و امنیتی و یکی از وظایف مهم بسیج در این حوزه است و بسیاری از گشت های محله محور برای امنیت در برخی محله های پر خطر ایجاد شده است تا کمکی به نیروی انتظامی باشند و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا نیز در این روز انجام خواهد شد.
سردار مولایی گفت: شعار روز بعد که مقارن است با روز جمعه، بسیج معنویت و انتظار است، معنویتی که مهمترین سلاح بسیج است، بسیج یک نگاه خاص هم به موضوع انتظار هم دارد.
وی افزود: جهاد کبیر و استکبار ستیزی، بسیج روشنگری و تبیین و بسیج و چهل سال افتخار شعار روزهای پنجم، ششم و هفتم هفته بسیج است، که کمپین های مختلفی با موضوع استکبار ستیزی در این روز انجام خواهد شد.
فرمانده سپاه استان در خاتمه تاکید کرد : همه فعالیت های بسیج برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است، که تنها نسخه نجات کشور از دشمنی هاست، دستاورد های چهل ساله انقلاب هم در این هفته تبیین خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار