برگزاری جشن پیام آوران شادی درمدارس ناحیه۲ شهر ری

شهر ری (پانا) - به مناسبت آغاز امامت حضرت امام زمان(ع) جشن پیام آوران شادی در مدارس ناحیه دو شهر ری و بصورت پایلوت در دبستان شاهد شهید قدوسی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن پیام آوران شادی درمدارس ناحیه۲ شهر ری

علیرضا حسن زاده معاون پرورشی وتربیت بدنی ناحیه دو شهر ری در این مراسم ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخصه‌های جامعه مهدوی دغدغه‌مند بودن نسبت به حقایق مذهب و مباحث اعتقادی است و منتظر واقعی اگر نسبت به مسائل ضروری اعتقادی بی‌اطلاع باشد در فتنه‌ها و شبهات دوام نخواهد آورد و از صراط مستقیم منحرف خواهد شد.

حسن زاده افزود: ما در نماز مکلفیم که روزی 10 بار سوره حمد را بخوانیم که در این سوره باعظمت که بی‌دلیل ام‌الکتاب نامیده نشده است علاوه بر تبیین مسائل مهم اعتقادی چون توحید و معاد به حقیقت تولی و تبری اشاره شده است، هر بنده‌ای مکلف است که آیه «اهدنا صراط المستقیم» را بخواند و هرگز این واجب الهی از او ساقط نمی‌شود، حتی اگر تمام بدن مصدوم شود باید در وقت نماز با اشاره پلک نماز را بخواند و از خداوند کریم درخواست نماید که به صراط مستقیم هدایت شود. میتوان گفت اصلی‌ترین و محوری‌ترین دعایی که انسان باید از خدا بخواهد همین حقیقت است.

شایان ذکر است؛ در این مراسم گروه سرود ۶۰ نفره به اجرای برنامه پرداخت و مورد تشویق دانش آموزان و اولیاء قرار گرفت

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار