بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی اعتماد مردم است

خرم آباد ( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان :بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی اعتماد مردم است.

کد مطلب: ۸۷۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی اعتماد مردم است

رضا زینی وند مقدم در همایش توجیهی مسئولین ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای استان لرستان ،بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی را اعتماد مردم ذکر کرد و گفت: خدمت بیش از پیش به مردم و رسیدگی به مطالبات آنان ، منجر به اعتماد کامل به دستگاه می شود .

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در اجتماع و جایگاه آن به عنوان تاثیرگذارترین دستگاه در جامعه گفت : آموزش و پرورش به خاطر ماهیت خاصی که دارد و به خاطر گستردگی دانش آموزان، معلمین و اولیا مورد توجه کامل مخاطبین می باشد .

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای مقابله با نظام اسلامی یکی از راه های مقابله با نظام را که توسط دشمنان در قالب جنگ اقتصادی طراحی شده است ایجاد ناامیدی در جامعه است که امیدآفرینی و رسیدگی به مطالبات جامعه هدف لازم می باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بخش دیگری از سخنان خود ارزیابی عملکرد را دارای صلاحیت عام نامید و گفت لازم است بمنظور نظارت و ارزیابی در همه حوزه‌ها مطابق قانون ورود کند و ضمن پاسخگویی به موقع ،صریح و شفاف، دانش حرفه ای خود را به روز نگه دارد.

زینی وند مقدم در بحث انتصابات به رویکرد کاهش میانگین سن مدیران و افزایش مشارکت حضور زنان در سمت های اداری اشاره کرد.

وی همچنین بر تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی تاکید کرد و قانون مندی و اجرای مقررات را به گونه ای که رضایت عموم فرهنگیان و مردم از دستگاه فراهم شود را خواستار شد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی را اعتماد مردم نامید و گفت این اعتماد از آموزش و پرورش شروع میشود و خوشبختانه مردم به فرهنگیان نگاه مثبتی دارند .

وی در پایان مدرسه را مکان تعلیم و تربیت نامید و استفاده از ظرفیت های محلی را گامی در جهت کیفیت بخشی در راستای سند تحول بنیادین عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار