دومین جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور برگزار می شود

بوشهر(پانا)_ کارشناس امور مدارس آموزش از راه دور آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : دومین جشنواره قلم مدارس آموزش از راه دور با رویکرد تقویت خلاقیت، نوآوری، مهارت آموزی و کارآفرینی و همچنین معرفی توانمندی های دانش آموزان، معلمان، مدیران و موسسان این مدارس و برگرفته از اجرای موفق اولین جشنواره و تاثیرات مثبت آن در دو سطح استانی و کشوری در قالب های مختلف علمی وتخصصی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۹۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور برگزار می شود

بیژن دهقان فرد در گفتگو با پانا بیان داشت : دومین جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور با هدف : آشنایی با فرصتهای برابر آموزشی و پرورشی با معرفی ظرفیت های موجود در مدارس آموزش از راه دور ، شناسایی معلمان و دانش آموزان مستعد و با توانمندی های ویژه ، توسعه و تعمیق خلاقیت، نوآوری ، مهارت آموزی و کارآفرینی ، ایجاد روحیه نشاط فرهنگی و خودباوری و تشویق و ترغیب مخاطبین به تدوین طرح های نو و مستندسازی آنها برگزار می شود .

دهقان فرد افزود : جشنواره متشکل از بخشهای مختلفی شامل : تجربیات و ایده های خلاقانه و طرح های کارآفزینی ویژه دانش آموزان ، طراحی و تولید محتوای جدید آموزشی و تالیف کتب ویژه معلمان ، طرح نگار ثبت خاطرات ارزنده برای سه گروه دانش آموزان ، معلمان و خانواده دانش آموزان ( نگاره نویسی ) و خبر و رسانه ، ویژه خبرنگاران در حوزه آموزش از راه دور می باشد .

دهقان فرد تصریح نمود : مراحل اجرا آن شامل طرح مسئله و انجام فعالیت علمی و پژوهشی ، ثبت نام در سامانه مشارکتها در بخش جشنواره قلم و بارگذاری فرم ها و سایر مستندات در بخش ضمائم است .

کارشناس امور مدارس آموزش از راه دور آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : طرح های دریافتی پس از بررسی دراستان به جشنواره مرکزی ارائه خواهد شد .

دهقان فرد خاطر نشان کرد : کلیه معلمان، موسسان ، مدیران، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان و عوامل اجرایی مدارس آموزش از راه دور می توانند در جشنواره شرکت کنند .

خبرنگار : سما شفیعی سروستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار