به همت سازمان بسیج دانش آموزی شهرستان رباط کریم برگزار شد؛

یادواره 56 شهید دانش آموز شهرستان رباط کریم

رباط کریم ( پانا ) - یادواره 56 شهید دانش آموز شهرستان رباط کریم در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
یادواره 56 شهید دانش آموز شهرستان رباط کریم

یادواره 56 شهید دانش آموز شهرستان رباط کریم با حضور حجت الاسلام ترابی امام جمعه ، مدیر آموزش و پرورش ، فرمانده سپاه پاسداران و مسئولین بنیاد شهید در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه رباط کریم اظهار داشت: در تمام این سالها دشمن همه توان خود را صرف از بین بردن ارزشهای انقلاب کرده و احساس مسئولیت ملت ایران خصوصا جوانان در قبال ارزشهای دینی را مورد هجوم خود نیزقرار داده است .

وی در ادامه افزود: امروز رویکرد دشمن جنگ سخت نیست، بلکه به صورت جنگ نرم روحیه شهادت طلبی جوانان ما را مورد هدف قرار داده و راه مقابله با این هجمه ها، تقویت فرهنگ جهاد و شهادت در میان آحاد ملت است و اینکه می بایست انتقال این فرهنگ به نسل فردا صورت گیرد تا ملت ایران برای همیشه شکست ناپذیر باقی بماند .

حجت الاسلام ترابی ضمن تقدیر ازبرپا کنندگان این گونه مراسم ها گفت: این یادواره ها در تحکیم نظام اسلامی موثر و تکریم خانواده های شهدا و تجلیل از ایشان ، تداوم راه شهداست .

شایان ذکراست، بیان چند خاطره از دوران اسارت و جنگ توسط علی اصغری از رزمندگان دفاع مقدس و نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه رباط کریم از بخشهای جانبی این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار