رئیس نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار:

نگاه مسئولین به شهر گلبهار باید فرا استانی و ملی باشد

چناران (پانا)- رئیس نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار گفت : با توجه به وجود استعدادهای بالقوه و جوانانی که در عرصه های مختلف ورزشی در رده های کشوری و بین المللی مقام کسب کرده ند ، برای حمایت و توسعه ورزش گلبهار نیازمند نگاه فرا استانی و ملی مسئولین هستیم.

کد مطلب: ۸۶۵۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نگاه مسئولین به شهر گلبهار باید فرا استانی و ملی باشد

حسن خالقی، با اشاره به اینکه در حال حاضر 23 هیات ورزشی در شهر جدید گلبهار تشکیل و فعال هستند، افزود: با توجه به استقلال نمایندگی ورزش و جوانان در تمام رشته های که زیر ساخت آن در شهر جدید گلبهار فراهم است، هیات دیگری جهت ساماندهی رشته های ورزشی تشکیل شود.
وی با بیان اینکه شهر جدید گلبهار با توجه به توسعه شهر و افزایش جمعیت از نظر سرانه ورزشی با استانداردهای کشور فاصله دارد، اظهار داشت: برای حمایت، توسعه و ارتقای کیفی ورزش نیازمند توجه تمامی دستگاه ها از جمله اداره کل ورزش و جوانان و همچنین بخش خصوصی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید قاضی بخشی عضو کمیته نظارت بر اماکن ورزشی مبنی بر وجود پتانسیل و ظرفیت های موجود در گلبهار از جمله موقعیت جغرافیایی، نزدیکی به کلان شهر مشهد، و آب و هوای پاک می توان با ایجاد کمپ های ورزشی متعدد این شهر را به توریسم ورزشی تبدیل کرد.
خالقی همچنین اذعان کرد: در حوزه ورزش همگانی برنامه ریزی و اقدامات مهمی صورت پذیرفته است که از اهم آن برگزاری ورزش صبحگاهی و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی میباشد.
وی افزود: پیاده روی خانوادگی که د رسال گذشته با حضور بیش از 50 هزار نفر برگزارشد ، شهر جدید گلبهار را به عنوان یکی از برندهای این ورزش مفرح و پرمخاطب در سطح کشور مطرح شدکه هیئت ورزش های همگانی این شهر نیز طی دو سال گذشته به عنوان یکی از هیئت های برتر در استان انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار