نماینده ولی فقیه در استان و امام جمه ارومیه:

فعالیت و انس با حوزه قرآن موفقیت در همه مراحل زندگی را در پی دارد

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمه ارومیه گفت: دانش آموزان با فعالیت در حوزه های قرآنی موفقیت خود در همه مراحل زندگی را بیمه می کنند.

کد مطلب: ۸۶۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت و انس با حوزه قرآن موفقیت در همه مراحل زندگی را در پی دارد

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در آیین تجلیل از دانش آموزان منتخب سی و ششمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز استان در خصوص اهمیت انس با قرآن گفت: فعالیت های قرآنی و انس با قرآن موفقیت های بسیاری را برای این افراد در سایر مراحل زندگی به ارمغان می آورد. موفقیت های دانشمندان بزرگ جهان اسلام اعم از ابن سینا و خواجه نصیر که مدت زمان طولانی را با قرآن و قرآن خوانی طی می کردند، گواهی بر این موضوع هستند.

وی ادامه داد: قرائت قرآن و توجه به مفاهبم و مضامین این کتاب آسمانی نگاه افراد به مسائل دنیوی را تغییر می دهد و تأثیر بسزایی در اعتلای روابط و موفقیت های افراد دارد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: اذان ، بیان اعتقادات با صدای بلند است و اقمه نماز در 5 نوبت حقانیت اسلام را به اثبات می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه به اهمیت کتاب صحیفه سجادیه اشاره کرد و گفت: کتاب های مهم بسیاری پس از قرآن مورد توجه و مطالعه مسلمانان قرار دارد که اعتبار صحیفه سجادیه پس از قرآن بیش از سایر کتاب ها است چراکه این کتاب تنها کتابی است که توسط معصوم گفته و توسط معصوم نیز نوشته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار