بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در بیش از 2 هزار آموزشگاه استان همدان

همدان (پانا) - رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان از برگزاری انتخابات این انجمن در بیش از 2هزار آموزشگاه استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در بیش از 2 هزار آموزشگاه استان همدان

محسن محمدی با بیان این که هر ساله 24تا 30 مهر با عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: همکاری و تعامل خانه و مدرسه باعث پیشرفت جامعه می شود و نتیجه آن تحول در نظام تعلیم و تربیت است.

محمدی شعار امسال انجمن ها را «خانواده دانا، دانش آموز توانا» عنوان کرد و افزود: رویکرد اصلی وزارت آموزش و پرورش افزایش سطح آگاهی ها، دانش و اطلاعات اولیا و بالا بردن سطح مهارت های اجتماعی و شغلی دانش آموزان است تا بتوانیم فاصله بین خانه و مدرسه را کاهش دهیم .

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان خاطر نشان کرد: دوره های حضوری و غیر حضوری برای اولیا تعریف شده که موضوعات متناسب با دوره ها و پایه های دانش آموزان به آنها آموزش داده می شود.

وی افزود: والدین می توانند از روش غیر حضوری که از طریق اپلیکیشن سینا روبیک ارائه می گردد، با مراجعه به آدرس پرتال وزارت آموزش و پرورش به نشانه اینترنتی http://medu.ir دانلود و با استفاده از تلفن همراه خود اطلاعات آموزشی لازم را کسب کنند.

محمدی گفت: امسال بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان و انتخاب اعضای انجمن ها در 2هزار و 91 آموزشگاه استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار