صرفه جویی 40 میلیارد ریالی با بکارگیری مهندسی ارزش در توزیع برق استان مرکزی

اراک(پانا)- معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از صرفه جویی 40 میلیارد ریالی ماحصل بکارگیری مهندسی ارزش در این شرکت طی 6 ماه سال جاری خبرداد.

کد مطلب: ۸۶۳۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
صرفه جویی  40 میلیارد ریالی با بکارگیری مهندسی ارزش در توزیع برق استان مرکزی

محمود محمودی افزود: مهندسی ارزش به عنوان یک تکنیک خلاق و کارآمد در رسیدن به اهداف پروژه ها، با صرف حداقل هزینه و حفظ کیفیت در سال های اخیر در بخش های مختلف صنعت برق جایگاه ویژه ای یافته است.

وی مهندسی ارزش طرح های توسعه و احداث، اصلاح و بهینه سازی و روشنایی معابر با صرفه جویی به میزان 27 درصد و مبلغ 40 میلیارد ریال با بکارگیری روش های استفاده از تجهیزات موجود، برکناری و جابجایی شبکه به جای نوسازی و کاهش حجم تجهیزات شبکه با حفظ پایداری پیگیری و تایید و تصویب برنامه عملیاتی شرکت در سال 97 در حوزه جاری و عمرانی را از جمله اقدامات شاخص حوزه معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: راه اندازی و استفاده از تکنولوژی های روز نرم افزاری بر پایه تلفن همراه اعم از پیاده سازی سرویس ussd و داشبورد مدیریت، بهبود فرآیند های مدیریتی در اتوماسیون اداری با ایجاد فرم های الکترونیکی، آغاز مطالعات طرح جامع برق رسانی در شهرستان ساوه و تغییر سیستم طراحی مکانیزه به طراحی در بستر GIS با استفاده از نرم افزار تحت وب از دیگر اقدامات شاخص حوزه معاونت برنامه ریزی و مهندسی بشمار می رود.

محمودی ایجاد زیرساخت اطلاع رسانی خاموشی ها مبتنی بر GIS به تفکیک اشتراک از طریق رمز رایانه مندرج در قبض، سرویس نقشه، کد USSD و ارسال پیامک را از دیگر اقدامت عنوان کرد.

وی اظهار داشت: تکمیل تاسیسات جانبی و زیر بنایی کانال بازار تاریخی اراک به منظور اجرای عملیات کابل کشی، اجرای طرح اصلاح شبکه توزیع برق فرسوده بازار و اتمام 9 پروژه تحقیقاتی کاربردی در سطح توزیع برق و پیگیری اجرای 21 پروژه تحقیقاتی دیگر کاربردی به منظور بهبود مستمر فعالیت ها و خدمات توزیع برق را از سایر فعالیت ها برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار