مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی:

توسعه مشارکت های مردمی زمینه ساز بهبود کیفیت آموزشی است

زنجان (پانا)-مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی گفت: توسعه مشارکت های مردمی زمینه ساز بهبود کیفیت آموزشی است.

کد مطلب: ۸۶۳۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مشارکت های مردمی زمینه ساز بهبود کیفیت آموزشی است

مریم رشتچی در سیزدهمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان گفت : توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش به عنوان مهمترین برنامه محوری دستگاه تعلیم و تربیت استان پیگیری می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود : تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با مشارکت فعال مردم در این نهاد تاثیرگذار امکان پذیر است.

وی مشارکت مردم در آموزش و پرورش را برای تربیت صحیح دانش آموزان ضروری دانست و اظهار داشت : باید زمینه ای فراهم ساخت تا همه اولیا حضور فعال در مدرسه داشته باشند تا بتوان آموزش و پرورش مطلوب و مناسبی برای آینده سازان ایران اسلامی فراهم نمود.

رشتچی ، توسعه مدارس غیردولتی را یکی از نمودهای اصلی مشارکت در آموزش و پرورش بر شمرد و اضافه نمود: کیفیت آموزشی مهمترین خواسته اولیا از همه مدارس بویژه مدارس غیردولتی است که در این زمینه ضروری است مدیران محترم این مدارس با استفاده از آخرین یافته های حوزه علوم تربیتی نسبت به ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس اهتمام لازم را معمول دارند.

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان، توسعه مشارکت های مردمی را زمینه ساز بهبود کیفیت آموزشی عنوان کرد وبر توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار