پیام مشترک امام جمعه وفرماندار اسلامشهر بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

اسلامشهر (پانا) - همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی ، امام جمعه وفرمانداراسلامشهر با صدور پیامی مشترک این‌هفته را به دلاورمردان نیروی انتظامی تبریک گفتتد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشترک امام جمعه وفرماندار اسلامشهر بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

در پیام مشترک حجت الاسلام نوروزی و مرسلپور آمده است :

نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده ،امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در سراسر میهن اسلامی ایفا می نماید.

بی تردیدامنیت و آرامش امروز شهرستان اسلامشهر مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی میباشد که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه شهرستان مهیا شده است.

بدینوسیله ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی اسلامشهر ابراز نموده و برای همه این عزیزان درسایه رهنمودهای «فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسئلت داریم.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار