معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد:

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت خیرین برای تکمیل بیمارستان چهارصد تختخوابی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی پس از بازدید از روند تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر گفت: تکمیل و راه اندازی این بیمارستان جزء اولویت های وزارتخانه است.

کد مطلب: ۸۵۹۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت خیرین برای تکمیل بیمارستان چهارصد تختخوابی اسلامشهر

سید علی صدرالسادات در این رابطه اظهار کرد:وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ازسال ۹۵ بصورت ویژه روند احداث این مجموعه عظیم درمانی را پیگیری می کند.
وی در ادامه با بیان اینکه به تازگی پروژه تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از وزارت مسکن و شهرسازی به وزارت بهداشت و درمان واگذار شده، افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته ادامه روند تکمیل این بیمارستان نیز توسط مشاوران و پیمانکار فعلی انجام خواهد شد.
معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، بااشاره به اینکه تا پایان سال آینده شاهد تکمیل این بیمارستان خواهیم بود، گفت: نوساناتی که در بازار در ماههای اخیر رخ داد قدری ادامه روند احداث بیمارستان را با کندی مواجه کرد که این امر نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته برطرف می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسئولیت سلامت کشور بر عهده وزارت بهداشت و درمان است هرچه این بیمارستان زودتر راه اندازی شود به تامین بخشی از نیازهای شهرستان اسلامشهر و محدوده جنوب غرب استان تهران در حوزه بهداشت و درمان کمک خواهد کرد.
صدرالسادات با بیان اینکه مساله اصلی درحال حاضر ساخت بیمارستان است،تصریح کرد:اقدامات لازم برای تامین تجهیزات موردنیاز این بیمارستان و تامین پرسنل و نیروی انسانی مورد نیاز نیز انجام خواهد شد تا بلافاصله با تکمیل شدن بیمارستان، تجهیز و راه اندازی آن نیز انجام شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت خیرین حوزه سلامت، برای تکمیل این بیمارستان نیز تاکید کرد.
شایان ذکر است، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر در زمینی به مساحت شش هکتار با سی و هشت هزار متر مربع زیر بنا در ۹ بلوک در دست احداث است و برای این بیمارستان سی وچهار تخت اورژانس، نود ویک تخت مراقبت ویژه، پنج اتاق زایمان با متدهای جدید، چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی با دوازده اتاق عمل، زنان و زایمان و کودکان و اطفال و کلینیک های فوق تخصصی درمانگاهی و بخش دیالیز پیش بینی شده است.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار