فرماندار اردستان:

عدم استفاده کافی از ظرفیت بانوان در اردستان

اردستان، اصفهان (پانا) - فرماندار اردستان گفت : بانوان کمتر از نیمی از جمعیت شهرستان را تشکیل داده ولی تاکنون از ظرفیت های بالای آنها استفاده نشده است.

کد مطلب: ۸۵۹۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
عدم استفاده کافی  از ظرفیت بانوان در اردستان

حمیدرضا تاملی در جلسه کارگروه بانوان در فرمانداری اظهار کرد:اثر گذاری بانوان در مسائل مختلف جامعه بسیار زیاد است و انتظار داریم این قشر در توسعه شهرستان بیشتر فعال شوند.

وی افزود: کارگروه بانوان باید بدنبال راهکار مناسب جهت شناسایی بانوان فعال در شهرستان و استفاده از تخصص آن ها باشد.

فرماندار اردستان تصریح کرد : وجود تسهیلات اشتغالزایی روستایی فرصت مناسبی است که بانوان می توانند از آن برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استفاده کنند.

تاملی تاکید کرد : فرمانداری آمادگی استفاده از تخصص و ظرفیت های این قشر در زمینه گردشگری ، کشاورزی ، نساجی ، پوشاک و دیگر حرفه ها را دارد .

وی خاطرنشان کرد: شناسایی زنان فعال در عرصه های اجتماعی ، اقتصادی ، سمن ها و حضورشان در کارگروه می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد .

فرماندار اردستان از تهیه طرح اطلس بانوان خبرداد و تاکید کرد : این طرح در استان در حال پیگیری است و تا تکمیل آن شبکه بهداشت و درمان ، کمیته امداد و بهزیستی بدلیل رصد مشکلات بانوان می توانند دستور کار کارگروه را تهیه و آنرا در جلسه مطرح تا راهکار لازم اندیشیده شود.

تاملی به ضرورت تکمیل پارک بانوان اشاره و خاطرنشان کرد : در بحث نشاط اجتماعی پیگیری هایی در استان صورت گرفتهدر شهرستان نیز برنامه هایی اندیشیده شده تا زمینه شادابی در بین این قشر فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار