مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

مدرسه نقطه ثقل و کانون اصلی تعلیم و تربیت است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت : کانون اصلی تعلیم و تربیت دانش آموزان مدرسه است.

کد مطلب: ۸۵۵۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه نقطه ثقل و کانون اصلی تعلیم و تربیت  است

ابراهیم محمدی در آیین زنگ شکوفه ها ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت : مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت بوده و محصول این کانون دانش آموزان هستند.

وی اظهار داشت : اگر می خواهیم جامعه ای شاد و با نشاط داشته باشیم باید توجه ویژه ای به دانش آموزان شود تا آن جامعه ، جامعه ای پویا و شاداب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مدرسه صرفا محل یادگیری آموزه های علمی نیست و باید درس زندگی کردن نیز در مدارس آموزش داده شود .

محمدی خانواده ها را رکن اصلی در تعلیم و تربیت دانسته و اظهار داشت : اولیا باید با همراهی آموزش و پرورش در هرچه بهتر آموزش دادن تعلیم و تربیت در مدارس کمک کنند.

وی افزود : از ورود هرگونه رسانه آموزشی به غیر از کتب درسی در مدارس باید جلوگیری شود ، ورود کتب غیر درسی باعث اختلال در وضعیت تحصیلی دانش آموزان می شود.

قهرمان اشرف نجف آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ ارومیه نیز در آیین زنگ شکوفه اظهار داشت : زنگ شکوفه روز زیبایی هاست زیرا دانش آموزان با به دست گرفتن قلم سرنوشت خود و دیگران را رقم خواهند زد.

وی بیان کرد: مهر تعلیم و تربیت امسال مهر امام حسین (ع) بوده و با مدیریت خوب و برنامه ریزی درست دانش آموزان با نشاط و شادابی سر کلاس های درس حاضر خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ ارومیه با اشاره به نقش اولیا در مدارس اشاره کرد و گفت : هر جا اولیا دانش آموز با مدرسه همکاری داشته مدرسه با ارتقا کیفیت آموزش روبه پیشرفت بوده است .

گفتنی است در پایان این برنامه از خانواده شهید جهانی تجلیل ویژه بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار