رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی: ماه محرم الهام بخش دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ستم است

نیشابور (پانا )- مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در جمع کارکنان انتظامی نیشابور، باورهای عمیق فطری مردم را هدف هجوم دشمن دانست.

کد مطلب: ۸۵۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی: ماه محرم الهام بخش دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ستم است

حجت الاسلام حسین حکمتی پور در جمع کارکنان انتظامی نیشابور، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن محرم افزود: ماه محرم، الهام بخش روحیه انقلابی و دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ستم است.
وی با اشاره آیه 71 سوره توبه مبنی بر "مردان و زنان با ایمان، ولی، یار و یاور یکدیگرند و امر به معروف و نهی از منکر می کنند"، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از نشانه های غیرت دینی، احساس مسئولیت و حیات معنوی جامعه است و نیت خیر خواهانه به همراه اعتماد عمومی زمینه ساز پذیرفتن امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: در شرایط کنونی دشمنان قسم خورده نظام و اسلام به خوبی از نقش عاشورا و فرهنگ عاشورایی در تعالی ارزش های مردم به خصوص جوانان آگاهند و تیرهای خود را به سمت باورهای عمیق فطری مردم نشانه رفته اند و تنها راه مصونیت از این توطئه ها بصیرت و معرفت است.
حجت الاسلام حکمتی پور در پایان، نیروی انتظامی را از بدنه مردم دانست و افزود: مردم عزیز و همیشه در صحنه نظام مطمئن باشند لباس پلیس، لباس خدمتگزاری است و برای دفاع از نظام و ارزش های آن حاضر هستند هر بهایی حتی جان خود رانثار کنند.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از دو نفر از فعالان و تلاشگران پلیس شهرستان در زمینه امر به معروف و نهی ازمنکر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار