مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

۱۵ ناحیه و شهرک صنعتی اردبیل توسعه می‌یابد

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای رونق تولید و اشتغال از مهمترین برنامه‌ها در استان به شمار می‌رود که در این راستا احداث و توسعه ۱۵ ناحیه و شهرک صنعتی در اردبیل تصویب شده است.

کد مطلب: ۸۵۲۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ ناحیه و شهرک صنعتی اردبیل توسعه می‌یابد

علی نظری شیخ‌‌احمد در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای رونق تولید و اشتغال از مهمترین برنامه‌ها در استان به شمار می‌رود که در این راستا احداث و توسعه 15 ناحیه و شهرک صنعتی در اردبیل تصویب شده است .

وی با بیان اینکه در کنار توسعه نواحی صنعتی، در نظر گرفته شده تا 6 شهرک صنعتی توسعه یابد، تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل 23 شهرک و نواحی صنعتی که شامل هشت شهرک صنعتی دولتی، پنج شهرک صنعتی غیردولتی و 9 ناحیه صنعتی بوده راه‌اندازی شده و فعال است که در راستای رونق فعالیت واحدهای مستقر در این نواحی و شهرک‌ها زیرساخت‌های مورد نیاز بری توسعه نیز در این مناطق شده است .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اشتغالزایی، رونق تولید و تثبیت جمعیت را از مهمترین اهداف توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی برشمرد و بیان کرد: تمامی تاسیسات و امکانات زیربنایی اعم از برق، آب، گاز و سایر زیرساخت‌ها برای فعالیت سرمایه‌گذاران و توسعه واحدهای مستقر در نواحی و شهرک‌های استان تهیه و تامین می‌شود .

نظری شیخ‌احمد بااشاره به معافیت شهرک‌های صنعتی از قانون شهرداری‌ها افزود: با توجه به این امر زمین در نواحی و شهرک‌های صنعتی به قیمت مناسب و نیز تسهیلات کم‌بهره به سرمایه‌گذاران در این مناطق ارائه می‌شود تا زمینه برای ترغیب سرمایه‌گذاران به فعالیت در این نواحی ایجاد شود .

وی از ایجاد ناحیه صنعتی مرزی موران شهرستان گرمی در زمینی به مساحت 32 هکتار خبر داد و گفت : این ناحیه صنعتی مکان‌یابی شده و در نقطه صفر مرزی شهرستان گرمی راه‌اندازی خواهد شد به طوری که سه کیلومتر از جمهوری آذربایجان فاصله داشته و با راه‌اندازی این ناحیه صنعتی که جزو تاکیدات اصلی استاندار اردبیل بوده، تحولی اساسی در رونق تولید، اشتغال و اقتصاد این منطقه ایجاد خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار