دیدار دوستانه والیبال؛ ایران نگران تیم ملی والیبال شد

تهران (پانا) –تیم ملی ایران در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از شروع مسابقات جهانی سومین باخت متوالی خود را پذیرفت.

کد مطلب: ۸۵۲۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه والیبال؛ ایران نگران تیم ملی والیبال شد

تیم ملی والیبال ایران که اردوی خود برای حضور در مسابقات جهانی را در اسلوونی بپا کرده است در تورنمنت این کشور پس از اینکه مقابل آمریکا و اسلوونی شکست خورد در سومین بازی به مصاف کانادا رفت.

پس از اینکه ست اول را کانادایی‌ها به سختی با نتیجه 26 بر 24 بردند، شاگردان کولاکوویچ در ست دوم نبض کار را در اختیار گرفتند و با نمایشی خوب این ست را 25 بر 22 بردند تا کار دو تیم برابر شود. سومین ست اوج هنرنمایی ایران در دیدارهای دوستانه اخیرش بود و تیم ملی ایران توانست با عملکردی بهتر از ست دوم این ست را با اختلاف قاطع و با نتیجه 25 بر 17 به سود خود تمام کنند.

کانادایی‌ها که در ست دوم و سوم شوک بزرگی را متحمل شده بودند در چهارمین ست برای جبران پا به زمین گذاشتند و توانستند با برتری اندک خود این ست را 25 بر 22 به پیروزی برسند تا کار دو تیم به ست پنجم و 15 امتیازی کشیده شود.

آخرین ست بازی بر خلاف انتظار با عملکرد ضعیف شاگردان کولاکوویچ همراه شد و کانادا به راحتی توانست این ست را با اختلاف 6 امتیازی و با نتیجه 15 بر 9 به پایان برساند تا در نهایت ایران سومین باخت متوالی خود در اردوی اسلوونی را اینبار با نتیجه 3 بر 2 بپذیرد و برای دومین بازی متوالی مغلوب کانادا شود.

نتایج دیدارهای دوستانه امروز

هلند 3 - آرژانتین 2

اسلوونی 1 - آمریکا 3

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار